Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

BCSkier

Medlem
Hittar inte Asiana F från Seoul i närheten av våra datum:( Tanken med att ha FRA-ARN på slutet var, i fall det går, att byta till LH F från BKK-FRA men det kanske inte är någon chans...

Ja tyvärr för kort tid i BKK på utresan:(, men hittar ingen connection HKG-TYO om vi tar ett senare flyg från BKK. Samma problem på hemresan.
 

palmen

Moderator
Hittar inte Asiana F från Seoul i närheten av våra datum:( Tanken med att ha FRA-ARN på slutet var, i fall det går, att byta till LH F från BKK-FRA men det kanske inte är någon chans...

Ja tyvärr för kort tid i BKK på utresan:(, men hittar ingen connection HKG-TYO om vi tar ett senare flyg från BKK. Samma problem på hemresan.
Om jag kommer ihåg rätt har inte Lufthansa F på sina flighter från Bangkok.
Hemresan så finns det relativt god chans att det öppnas upp HND-FRA eller ICN-FRA med Lufthansa F. Förutsätter dock att ni kan boka om till detta innan avresa.
 

BCSkier

Medlem
Ick! o_OFår ta och kolla upp det, men då kanske vi ska vara nöjda ändå!
Finns gott om platser direkt från LHR-ARN, i fall det smyger sig.
 

palmen

Moderator
Ick! o_OFår ta och kolla upp det, men då kanske vi ska vara nöjda ändå!
Finns gott om platser direkt från LHR-ARN, i fall det smyger sig.
Ni kommer att ha det bra oavsett flygbolag på er First First. Kan ni få till Lufthansa First på utresan så är det bonus, men Thai är ändå helt OK.
 

Avgeek

Medlem
Tänkte flyga
ARN-ZRH-FRA-HND-BKK, är detta inte en tillåten routing då agenten försökte ta 24000 extra poäng för att jag stannar i europa 2 gånger? Tycker det låter väldigt konstigt.. :(
 

Avgeek

Medlem
Jag får inte igenom följande routing av någon anledning, då de säger att det är invalid routing. Varför???

ARN-ZRH-FRA-HND-BKK-HKG-FRA-ARN

Det router genom Central Asia & Far East Asia-zonen båda vägarna.. någon som vet hur denna kan fixas?
 

Dr. Miles

Expert
Jag får inte igenom följande routing av någon anledning, då de säger att det är invalid routing. Varför???

ARN-ZRH-FRA-HND-BKK-HKG-FRA-ARN

Det router genom Central Asia & Far East Asia-zonen båda vägarna.. någon som vet hur denna kan fixas?
Det beror på var din destination är. Var vänlig att markera destination när du beskriver routing.
 
Toppen