Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

BAM054

Medlem
ORD-YYZ-AUS med United borde vara ok, men inte icke amerikanska bolag. Hur det blir när man startar utanför USA låter jag vara osagt.
Jag har dock kunnat flyga ICN-LAX-NRT-SFO förut, men det var ett jäkla knappande i Los Angeles innan jag kunde checka in.

Palmen hade rätt. (som alltid? ;-))
Det var inte tillåtet att "flyga inrikes i USA" via Kanada.
I varje fall inte med Air Canada.
Nu får man väl istället hoppas att United släpper lite mer platser längre fram...
 

O_M

Medlem
Funderar på att boka en 2-4-1 resa till Nya Zeeland, är det ok att åka t.ex. ARN-SIN-AKL på utresan och SYD-LAX-ARN på hemresan? eller måste man åka samma riktning på ut och hemresa?
 

hendberg

Medlem
Jag har idag följande bokning:

ARN-LHR-HND-SIN//SIN-FCO-ZRH-ARN

Skärmavbild 2020-01-21 kl. 01.18.55.png


Skulle Tallinn godkänna att man lägger till ett segment till SYD och routar om via Tokyo hem. Blir 8 segment, men kommer de tycka att man ska köra en SQ Ekonomi hem istället, givet att det inte är direkt rakaste vägen hem?

Kan tillägga att det inte finns direktflyg TYO-SYD-TYO på mina aktuella datum.

Önskad rutt:

ARN-LHR-HND-SIN-SYD//SYD-SIN-NRT-ZRH-ARN

Skärmavbild 2020-01-21 kl. 01.14.32.png


Är inte pigg på att släppa första delen då det är F till Tokyo och C till SIN.
 

palmen

Moderator
Jag har idag följande bokning:

ARN-LHR-HND-SIN//SIN-FCO-ZRH-ARN

Visa bifogad bild 104427

Skulle Tallinn godkänna att man lägger till ett segment till SYD och routar om via Tokyo hem. Blir 8 segment, men kommer de tycka att man ska köra en SQ Ekonomi hem istället, givet att det inte är direkt rakaste vägen hem?

Kan tillägga att det inte finns direktflyg TYO-SYD-TYO på mina aktuella datum.

Önskad rutt:

ARN-LHR-HND-SIN-SYD//SYD-SIN-NRT-ZRH-ARN

Visa bifogad bild 104428

Är inte pigg på att släppa första delen då det är F till Tokyo och C till SIN.
Tidigare har detta gått, har dock inte i huvudet on någon fått genom liknande på senaste tiden men borde inte vara omöjligt, värt att testa åtminstone tycker jag.
 
Toppen