Senaste nytt

Är följande route giltig på en SAS Eurobonus bokning?

palmen

Moderator
Jag håller med dig i allt förutom det sistnämnda. Den öppna käken i detta fallet skulle isf vara LAX-ARN. Det är faktiskt den kortaste sträckan ;)
Läste lite snett, men käken går å andra sidan via Still havet och inte Atlanten, om man nu ska betrakta det som en käke.
 

DeWi

Medlem
De har blivit striktrare i Tallinn. Vänd det runt istället och be hen hitta en rutt i Business/First åt dig.
Så fick jag igenom en rutt för någon vecka sedan. De hittade ingenting och jag hävdade då att min rutt är "most reasonable" då det var det mest raka som fanns.
Tack @Tonton det löste sig efter ett nytt samtal till Tallinn
 

Canadien

Medlem
Verkar som de tightat till reglerna igen. Fick igår OK på Europa-Tokyo-Korea, men idag när jag ville ändra segmentet Tokyo-Korea så var det nej på det, bokningen borde inte godkänts igår då det är backtracking att resa till Korea via Tokyo... Agenten fick nej från sin manager på den routingen.
Har åkt samma rutt utan knussel från Tallinn flera gånger tidigare.

Och idag gick ARN-LHR-HND-GMP (Seoul) fint, samt även ICN-BKK-ARN. Inkonsekvensernas tid är således inte förbi vilket är tur.
 

matt

Medlem
Testade att boka PEK-SIN-Europa men det gick inte. Försökte hävda att det måste vara First, men då fann det tydligen availability på PEK-LHR i First med Air China. Argumentet att det måste vara SQ F gick inte.. Någon som har fått till något liknande senaste tiden?
 

Tonton

Medlem
Testade att boka PEK-SIN-Europa men det gick inte. Försökte hävda att det måste vara First, men då fann det tydligen availability på PEK-LHR i First med Air China. Argumentet att det måste vara SQ F gick inte.. Någon som har fått till något liknande senaste tiden?

Det är ju exakt scenarion likt detta som har diskuterats i tråden senaste månaden? haha
 
Toppen