Är det värt att skaffa Best Western Diamond?

Diskussion i 'Best Western & Rewards' startad av Cristoffer Cedergren, 9 Maj 2015.

1. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte funkat för mig, men ej testat sedan uppdateringen av programmet då jag bytte hotellkedja =)

2. Det gäller inte äns om du bara har bokat ett rum och viftar med Diamondkortet vid incheck

JohnR gillar detta.
  3. Kronholm

Kronholm Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    nu har jag vid två tillfällen bokat två enkelrum och reglerna är tydliga, vouchers gäller bara för mitt rum/kort. Några uppgraderingar såg jag inte till (mer än en flaska Loka på rummet) men faktiskt lyckades jag få dubbla drinkkuponger i Eskilstuna.

jerixon och rosenstam gillar detta.
  4. Herrgud dom gav dig TVÅ??? Rama in dom

jerixon, Tonton och Kronholm gillar detta.
  5. Kronholm

Kronholm Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. KNA

KNA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Vi har uppgraderat våra hotellförmåner så att du som medlem alltid ska känna dig extra välkommen när du checkar in hos oss. Rabatten i restaurangen är nu mer generös och vi har återinfört möjligheten för våra mest lojala medlemmar att välja mellan rabatt eller extra poäng"

Högre belopp på vouchern eller välja poäng igen
    Förmåner och villkor

jerixon gillar detta.
  7. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det gör att jag väljer BW igen när jag bor i Sverige då deras poäng är väldigt lätta att använda utomlands, speciellt i USA.
    Har kört på Radisson hela sommaren och kommer fortsätta köra dem i Danmark där priserna inte skiljer så mkt mot BW, men i Sverige tycker jag förmånerna är bra och de hotell jag väljer att bo på håller helt klart tillräckligt bra klass för att jag ska trivas :)

En sidofråga - Någon som matchat Hilton Diamond eller CCC och fått den nya Diamond Select nivån som status?
    Alltid bra med lite extra poäng :p

8. flonken

flonken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dom matchar inte till högsta nivån.
    Från BW: We do apologize, but the higest level we can match to with out StatusMatch program is Diamond.

jerixon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!