Är det värt att skaffa Best Western Diamond?

Diskussion i 'Best Western & Rewards' startad av Cristoffer Cedergren, 9 Maj 2015.

1. andreas

andreas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Något hotell värt att dela med sig av? :)

Robert flysas och intuition gillar detta.
  2. intuition

intuition Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle kanske starta en separat tråd med tips på BW som gett upgrade, välkomstgåvor eller på annat sätt erkänt status?

jagrullarochflyger gillar detta.
  3. Kör! Just matchat BW så skulle vilka veta vart det är värt att utnyttja Diamond.

4. Homer

Homer Medlem

intuition gillar detta.
  5. micke99

micke99 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Best Western Hotel Nordic Lund är ett trevligt hotel. Vet iofs. ej vad de ger sina diamond kunder för gåvor men schysst hotel...

6. Robert flysas

Robert flysas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @andreas Det var Hotel Hasselbacken i Stockholm. En klar favorit om jag stannar minimum 3 dagar i huvudstaden. Kul ta med föräldrarna på sommarn då min morfar bodde hela sitt liv i Stockholm. Många minnen. Sveriges framsida.

Last edited: 23 Maj 2019
    andreas gillar detta.
  7. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nobel House, Malmö och Hotell Hudik - Alltid blivit mycket bra behandlad. Bott mycket på Hudik och det har man koll på, på Nobel. Inget trams med att uppge medlemsnummer eller status. Räckte med namnet :)

Hotel Nürnberg am Hauptbahnhof - Fantastisk personal. I synnerhet nattportiererna. Suttit med 2 stycken glada positiva personer och provat deras trevliga ölsortiment.
    Nackdelen. Går inte att jobba om man behöver bredband. Att det skall vara så svårt på 2000-talet
    (nu tog jag en titt på priserna för min nästa resa - i princip samma nivå som det jag bokade på Sheraton Carlton. Lite underligt)

larced gillar detta.
  8. larced

larced Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter bra, då jag checkar in på Nobel i Malmö första gången nu på söndag.

9. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni menar Noble house va?

Magisk bastu på våning 6, bra frukost också!

larced gillar detta.
  10. Ping

Ping Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle säga nej, som matchad diamond. Har endast 2 stays i Europa, men kollat upp flertal hotell i Europa.

Hotellen ser generellt slitna ut och eller långt från centrum. Deras 4stjärniga hotell är snarare 3 stjärnigt. Knapert med benefits, inte ens vatten som Diamond.

På min senaste stay i Europa på deras 4stjärniga hotell kan jag nog komma på runt 8 punkter som får en anmärkning kontra valfritt hilton 4 stjärnigt hotell.

Har man inget emot detta, så är det säkert bra värde. Priserna verkar generellt låga och vissa hotell har bra läge beroende på stad.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!