Senaste nytt

Är det inte snart dags för BC.se lokalträff i Skåne?

Agö

Medlem
Hur har jag kunnat missa denna tråd? Kan endast den 1/5, flyger till Stockholm den andra från CPH! Röstar på Köpenhamn ;)
 

KeXx

Medlem
Bumpar tråden lite...

Känns som planeringen dött ut lite. Finns det fortfarande intresse?
Om ingen känner sig manad att ta tag i planering och dylikt tar jag gärna tag i det.
 

KeXx

Medlem
Det behöver inte vara i maj. Jag är öppen för alla förslag då jag tyckte att det var ett trevligt initiativ!
 

jumbooze

Medlem
KeXx,
Jag håller med om att det känns som det har "stagnerat" lite och att vi behöver pusha fram datumet lite för det vore roligt om vi iaf kunde bli ca 10 pers.
Röstar för att vi tar ett nytt tag lite längre fram i maj eller början av juni innan semestrar och dyl börjar.

Ska vi utse dig som samordnande, jag finns i Lund som backup om du vill kan du PM:a mig.
 

KeXx

Medlem
Låter strålande! Jag har ju sambon som hjälpsamordnare också, men har gärna med dig på ett hörn också.
Början av juni passar mig bäst eftersom jag är relativt (läs: alldeles för mycket) fullbokad med diverse uppdrag och annat från mitten av maj och fram.
 

Agö

Medlem
Bortrest 1-3 juni och sannolikt 8-12 juni. Kanske i samband med nationaldagen eller kvällen före (5/6 juni)?
 
Jag hade också missat denna tråd men såg den nu i och med att den låg på framsidan och sluter gärna upp på träff i Skåne (eller varför inte Köpenhamn om folk vill flyga in :)! Kanske en idé att ta fram en ny Doodle med lite längre framförhållning?
 
Toppen