Är classic.checkmytrip.com stängd?

Diskussion i 'Övrigt' startad av Dr. Miles, 21 December 2016.

1. Hachans

Hachans Medlem

För kännedom har inte glutenfri kost stoppat några av mina uppgraderingar! ;)

2. ResenärenLars

ResenärenLars Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det beror på vilken typ av uppgraderingar vi pratar om. OPUP och CU på SAS brukar hindras av specialkost.

3. Det verkar som att även Amexlänken är ur funktion nu...

4. Kanske @Dr. Miles kan översätta till oss, men hittade denna länk:
    Amadeus e-ITR

Gick enkelt att hitta Air Canada PNR från Swiss Amadeus PNR vid att välja "e-Ticket Itinerary"

ekf, Dr. Miles, bnr och 1 annan gillar detta.
  5. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. Jensik

Jensik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den är både på japanska och engelska för mig. Funkar för mig när jag testade med en av mina bokningar

jumbooze gillar detta.
  7. Om du kryssar bort alternativet 日本語の注釈をつける (lägga till förklaring på japanska), så får du e-ticket på engelska.

8. JimmyH

JimmyH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har ingen aktuell bokning(!) men den här kanske kan funka My Amex Travel

9. Jag har testat mina tre bokningar med SAS och en bokning med JAL, men det gick inte ta fram någon av bokningarna.

10. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag får ingen av de ovannämnda webbsajterna att fungera med mina SAS-biljetter. Numera använder jag Saudias hemsida för att kolla upp mina SAS bokningsklasser och fare basis. Av någon anledning så fungerar inte mina bokningsreferenser på Saudias hemsida så jag måste alltid knappa in biljettnumren istället.

tågnörd gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!