Senaste nytt

SAS piloter i strejk?

Det är ju massa sport på tv som är klart 5 imorgon bitti. Kom igen och kör nattvaka nu, det blir kul. Går säkert beställa popcorn via Uber Eats eller liknande om det tar slut hemma :D
Har alltid minst 2kg popcornkärnor hemma så frasen "om det tar slut hemma" finns inte i mitt vokabulär :p Jag var dock sugen på att åka in till stan och bänka mig utanför med en stor skål och se vad som händer!
 

palmen

Moderator
Har alltid minst 2kg popcornkärnor hemma så frasen "om det tar slut hemma" finns inte i mitt vokabulär :p Jag var dock sugen på att åka in till stan och bänka mig utanför med en stor skål och se vad som händer!
Låna en popcornmaskin från någon biograf och dela ut gratis popcorn till alla reportrar som väntar utanför :p
 

fred80

Medlem
4 stora påsar från "Sleven" (Seven Eleven) kom bärandes in genom dörren! Troligen ingen tårta för att fira utan bara sockerkick med bakverk och möjligen Red bull för att hålla alla vakna.

Låter som något har hänt och inte bara underskrifter som saknas för att få avtalet klart.

Så de var ingen av ”huvudpersonerna” som varit o handlat. Föresten lär väll den Steven Eleven vara den enda som tjänat på SAS strejken dessa dagar, inte första gången någon kommer med saker därifrån.
 
Toppen