Senaste nytt

Behöver förslag för att undvika att Eurobonus poäng brinner inne

KrisBrander

Medlem
Behöver lite hjälp och förslag att använda poäng nu innan de går ut i slutet av Juli.
Med tanke på en eventuell strejk i SAS och hotet av konkurs, vad bör jag använda poängen på?

Har 63'000 poäng som går ut nu i Juli och att köpa en vattenkokare för 83'200 känns inte helt lockande.
Jag har ca 175'000 poäng som jag hellre hade använt för en resa för två personer.

Några förslag var man kan åka i höst för poängen (och hur man kan beställa via andra flygbolag)?
Utgångspunkt från Oslo,
Turkiet? Portugal?

Tacksam för svar och hjälp
 

Veratio

Medlem
Behöver lite hjälp och förslag att använda poäng nu innan de går ut i slutet av Juli.
Med tanke på en eventuell strejk i SAS och hotet av konkurs, vad bör jag använda poängen på?

Har 63'000 poäng som går ut nu i Juli och att köpa en vattenkokare för 83'200 känns inte helt lockande.
Jag har ca 175'000 poäng som jag hellre hade använt för en resa för två personer.

Några förslag var man kan åka i höst för poängen (och hur man kan beställa via andra flygbolag)?
Utgångspunkt från Oslo,
Turkiet? Portugal?

Tacksam för svar och hjälp

Boka några nätters hotell. Har jag gjort många gånger och tycker att det är ok value ändå!
 
  • Gilla
Reactions: hco

dalecarlian

Ny medlem
Om man bokar hotell för några nätter i höst.
Poängen dras ju direkt, men kommer man få behålla bokningen om SAS konkursar?
 
Toppen