Senaste nytt

SAS piloter i strejk?

Mr.cake

Medlem
Är det bara jag som utesluter helt och hållet att resa under sommaren med flyg, var riktigt taggad först men insåg att det är helt andra förutsättningar nu :( Hoppas att alla BC:are kommer iväg dit ni vill.
 

pswe

Medlem
Sökverktyget på hemsidan ger som tidigare nämnts i tråden lite märkliga svar på inrikesflighter som beflygs av Xfly de närmaste dagarna. Såg nu text på hemsidan där de länkar svaret i verktyget till möjligheten att boka om, undrar om de lagt in SAS som operatör av den anledningen?
 

gdaily

Medlem
Är det bara jag som utesluter helt och hållet att resa under sommaren med flyg, var riktigt taggad först men insåg att det är helt andra förutsättningar nu :( Hoppas att alla BC:are kommer iväg dit ni vill.
Jag har avbokat min resa och tar en vecka på Åland i stället, med det här kanonvädret så blir det samma värme, och slipper ont i magen över allt strul med flyg.
 

SK989

Medlem
Har aldrig sett R. Vilken sträcka och dag? Kunde inte kundtjänst boka om heller?
Såvitt jag vet är bokningsklass R något som används för bokningsbara ID-biljetter (d.v.s. personalbiljetter för anställda i flygindustrin och i vissa fall deras anhöriga), d.v.s. ingenting som har med vare sig revenue- eller awardbiljetter att göra. Så, detta är någon bugg skulle jag tro.
 

BCflyer

Medlem
Såvitt jag vet är bokningsklass R något som används för bokningsbara ID-biljetter (d.v.s. personalbiljetter för anställda i flygindustrin och i vissa fall deras anhöriga), d.v.s. ingenting som har med vare sig revenue- eller awardbiljetter att göra. Så, detta är någon bugg skulle jag tro.
Exakt. Mycket märkligt att det dyker upp som alternativ. Kundtjänst kunde inte heller boka om då det inte finns ledig I klass utan bara R och det får inte jag åka på.
 
Toppen