Senaste nytt

Bästa lounge i Bangkok

Gizmo79

Medlem
Hej,

flyger hem från Bangkok med Turkish Airlines (business) om en vecka. Vilka lounger har öppet för tillfället och vilken/vilka är i så fall att rekommendera?
 

Hafermann

Medlem
Jag håller med Jonas om att Oman är väldigt trevlig. Men om vi håller oss till Star Alliance lounger på BLK så har jag alltid uppskattat SQs utbud.
 

RhinoG

Medlem
Bumpar denna lite. 2pax Thai businessbiljetter och *A gold. Vilken lounge/lounger ska vi välja? Vill gärna passera en som har dusch.
 

Rickard_O

Medlem
Bumpar denna lite. 2pax Thai businessbiljetter och *A gold. Vilken lounge/lounger ska vi välja? Vill gärna passera en som har dusch.
Inte besökt Thai's lounger sen under pandemin, valde att prova EVA's lounge i somras på BKK och tyckte den kändes lite skönare än Thai's då den är lite mindre, duschar finns också, riktigt stora och fina duschrum när man ska tvätta av sig baksmällan från kvällen innan och man har en "tidig" hemflight.
 

imartin

Medlem
Besökte EVA loungen för några dagar sedan. Var okej, men tycker den är för mörk (svart/mörk inredning), och matutbudet imponerade mig inte. Såg ingen mousserande heller men det kanske gäller för de flesta Star Alliance loungerna i regionen.

Har inte varit i de andra *A loungerna på BKK på ett tag så inte omöjligt att EVA står sig ändå bra i jamförelse. Har läst en del ganska positiva omdömen ändå.
 
Toppen