Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tommy

Medlem
Hälsningar från Lufthansa Senator loungen LHR ursprungligen bokad till ARN via MUC men MUC-ARN inställd sen via FRA med LH905 nu inställd ombokad till LH901 vi får se hur det går med den. Kvällens flyg till MUC inställt så nu waiting list till ZRH i morgon bitti om de inte låter mig hoppa av i FRA och ta flyget till AGP i morgon bitti vilket var helt omöjligt enligt nattens telefonsupport (callcenter)
133C533D-AE6F-432C-AF7F-2C32D1C9B555.jpeg
 

wayfarer

Medlem
Hej från SAS Gold ARN T5. På väg till BER för fjärde gången, men till Berlin för första gången!
Fick idag lära mig att jag inte har Fast Track på T2 trots Diamond-status och Plus-biljett!
Vi fick ändå gå igenom FT 'för att vi var så trevliga'! Security på T2 upphör aldrig att förvåna.
 

Tommy

Medlem
Hälsningar från FCT på FRA här gick det att lösa så jag slipper åka till Arlanda och stå i kön i säkerhetskontrollen i morgon bitti. Det blir blir direkt flyget till Malaga härifrån i morgon.

Nu har de lite nya rätter på menyn här
0684C60A-2D8F-4D4A-9B81-2127D340D718.jpeg
93EEDC7C-0F40-4362-BA4A-0C193F36AFAF.jpeg
 

Tommy

Medlem
Hur skall de kunna räkna EU261/2004 på alla inställda flygningar?
Jag funderade faktisk lite på det igår egentligen borde resorna nästan bli gratis men jag kom ju inte ens till slutstationen på första bokningen och hoppade över start flygplatsen på nästa bokning
 
  • Gilla
Reactions: doc
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen