Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.
Centurion Lounge LAX, knöka fullt, så mycket folk att det är svårt att fånga en bra bild. Lounge värden håller hårt i ”tre timmars regeln”, tidigast insläpp från 3 timmar innan planerad flight.
IMG_4128.jpeg


Maten var toppen bra.
IMG_4125.jpeg


Star Alliance Loungen är luftigare och har bättre utskikt.
IMG_4122.jpeg


IMG_4117.jpeg


För min del blev det mat/dryck i Centurion Loungen och avkoppling i Star Alliance Loungen.
 

pep

Medlem
Hilsen fra DOH med QR. De har lavet meget om: For OW saphire/emerald henvises til deres nye "Silver Lounge" ved begyndelsen af B-gates. Ikke daarlig men ej heller exclusiv...De gamle "First and Business" lounges er nu angiveligt a la carte restauranter UDEN alcohol. Halleluja!
 

Sir Lemon

Medlem
Centurion Lounge LAX, knöka fullt, så mycket folk att det är svårt att fånga en bra bild. Lounge värden håller hårt i ”tre timmars regeln”, tidigast insläpp från 3 timmar innan planerad flight.
Visa bifogad bild 130413

Maten var toppen bra.
Visa bifogad bild 130414

Star Alliance Loungen är luftigare och har bättre utskikt.
Visa bifogad bild 130415

Visa bifogad bild 130416

För min del blev det mat/dryck i Centurion Loungen och avkoppling i Star Alliance Loungen.
Riktigt nice båda ser det ut som. Hur fås entré i Centurion?
 
Good morning från Aspire Lounge MAN T1.

Här finns det engelsk frukost (bacon, bönor, tomat, hash browns, etc) och en bemannad bar fast för bubblet är det tydligen självservice.

Jag ska åka hem till ARN via CPH efter några dagars jobb i Manchester. Det är tydligen Cityjet som kör första benet åt SAS.
20220623_085616.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen