Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

J1981

Medlem
Provade göra en bokning via tele. Intra europa, ett stop, olika bokningsklass. Gick ej att boka enligt kundtjänsten.
Ser att det första sträckan trafikeras av sas, andra city jet. Det som ställer till det eller prova huaca?

Provade igen idag och nu gick det boka med olika bokningsklass resan ut.
 

Fredde18

Medlem
Grymt surt.. ser massor men varje gång man ska boka på sas.se så ramlar man tillbaka till söket. Spökplatser verkar det som..
Nu har vi lyckats boka. Lyckades ändra 2 av 4 pers (än så länge?!) från eco till business hela vägen Arlanda-Addis-Seychellerna, april 2023. Söker man ser man vanliga två platser business, inga konstiga 9 platser, så det verkar ordnat upp sig.
Ping @Kimmen00
 

Torsi

Medlem
Nu har vi lyckats boka. Lyckades ändra 2 av 4 pers (än så länge?!) från eco till business hela vägen Arlanda-Addis-Seychellerna, april 2023. Söker man ser man vanliga två platser business, inga konstiga 9 platser, så det verkar ordnat upp sig.
Ping @Kimmen00
Ethiopian släpper bara 2 business platser som award till alla star alliance partners?
 
Det verkar slumpmässigt att jag hittar bonusresor med Ethiopian med SAS egen sökmotor. Vet något om dessa slumpmässiga platser brukar gå att boka om man ringer in eller är det spöktillgänglighet?
 
Nån som har tips hur man ska hitta nått under skolloven? Awardfares alerts + awardhacks (SAS) alerts och sen sitta och F5a varje dag?
 
Hur tolkar ni denna text?

upload_2022-6-23_11-4-28.png

Måste jag betala en ombokningsavgift när jag ber om hjälp från SAS Customer Service? | SAS

1) Om man bokar om en resa till/från Asien (oavsett avresedatum) med hjälp av SAS Customer service innan 31 augusti 2022 slipper man ombokningsavgift
2) Om man har en resa till Asien med avresedatum före 31 augusti slipper man ombokningsavgift om man vill boka om den med hjälp av SAS Customer service.
 
Toppen