Maja
Medlem
Tips hur jag kan leta vidare för ett se vad tusan som är ändrat? Har fått inte mindre än tre mail från SAS gällande samma bokning (alla utskickade samma klockslag) att det är ändringar i vår bokning och att de ej kan hitta några nya alternativ. Sedan det vanliga att accepterar jag detta så behöver jag inte göra något, annars måste jag höra av mig inom 15 dagar.
Problemet är att jag inte kan se några ändringar alls! Tips på hur jag kan leta via andra ställen för att se vad som skett?
Andra problemet är att jag befinner mig i USA på semester och SAS-chattten var självklart stängd och telefonkön till SAS amerikanska nummer var 84 min trots inknappning av Eurobonusnummer (om det nu ens fungerade)...
Tips hur jag får klarhet i detta utan att behöva sitta timmar i telefonkö?
Tack på förhand!
Problemet är att jag inte kan se några ändringar alls! Tips på hur jag kan leta via andra ställen för att se vad som skett?
Andra problemet är att jag befinner mig i USA på semester och SAS-chattten var självklart stängd och telefonkön till SAS amerikanska nummer var 84 min trots inknappning av Eurobonusnummer (om det nu ens fungerade)...
Tips hur jag får klarhet i detta utan att behöva sitta timmar i telefonkö?
Tack på förhand!