Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

J1981

Medlem
Provade göra en bokning via tele. Intra europa, ett stop, olika bokningsklass. Gick ej att boka enligt kundtjänsten.
Ser att det första sträckan trafikeras av sas, andra city jet. Det som ställer till det eller prova huaca?
 
Provade göra en bokning via tele. Intra europa, ett stop, olika bokningsklass. Gick ej att boka enligt kundtjänsten.
Ser att det första sträckan trafikeras av sas, andra city jet. Det som ställer till det eller prova huaca?

Olika bokningsklass, menar du Ekonomi och Plus? Det går väl inte att kombinera på en riktning… däremot tex ekonomi för utresa och Plus för hemresa går bra.
 

Tronen

Ny medlem
Är det någon som vet om (och i så fall när) Austrian släpper C biljetter till Eurobonus? Har fått en bonusresa till CUN avbokad i februari med TAP och funderar på om jag ska avvakta ifall de nu släpper biljetter i C.
 

eddo

Medlem
Är det någon som vet om (och i så fall när) Austrian släpper C biljetter till Eurobonus? Har fått en bonusresa till CUN avbokad i februari med TAP och funderar på om jag ska avvakta ifall de nu släpper biljetter i C.
Senast jag bokade med dem var det 360 dagar innan. Om de brukar släppa fler platser närmare inpå vet jag inte.
 

VnSensation

Ny medlem
Fråga om poängkostnad för bonusresa med Thai Airways. Kommer att flyga rutten:
Ut: CPH-BKK-NRT
In: NRT-BKK-CPH

Vi kommer inte att ha 165k poäng som behövs för Business på båda sträckorna, men hur mycket skulle det kosta att köra Business på utresan och Economy på hemresan?
 

JacobGBG

Medlem
Fråga om poängkostnad för bonusresa med Thai Airways. Kommer att flyga rutten:
Ut: CPH-BKK-NRT
In: NRT-BKK-CPH

Vi kommer inte att ha 165k poäng som behövs för Business på båda sträckorna, men hur mycket skulle det kosta att köra Business på utresan och Economy på hemresan?

Allt på samma biljett kommer hanteras som business oavsett.

Separata biljetter innebär 165k * 0.6 (business enkel) + 90k * 0.6 (eco enkel) = 153k. Så inte en jättebra deal.
 

Canadien

Medlem
Fråga om poängkostnad för bonusresa med Thai Airways. Kommer att flyga rutten:
Ut: CPH-BKK-NRT
In: NRT-BKK-CPH

Vi kommer inte att ha 165k poäng som behövs för Business på båda sträckorna, men hur mycket skulle det kosta att köra Business på utresan och Economy på hemresan?

Titta i poängtabellen för far east. Priset blir business/2 plus ekonomi/2
 
Toppen