Senaste nytt

Rimlig tid på återkoppling ?

Som TS kan jag väl summera några svar på kommentarerna.
Som någon skrev , e väl bara o ringa. Fast det är inte "bara" att ringa. Eller själva ringande är juh det, men det är telefonköer , förklaringar, och framförallt som någon skrev i en kommentar, inget i skrift från motparten som går att behålla som underlag för dialog.

En annan är att det inte alltid är så lätt att komma fram heller.

Nu löste jag det genom att boka hos en annan kedja där bokningssystemet tillät mig att boka en natt för 3 personer utan att ringa eller maila någon, och det var generellt en rätt smidig upplevelse istället.

Men när vi reser enkom 2 stycken igen, skall jag definitvt försöka mig på bokningssystemet hos Radisson igen.

Tack för dialogen, tipsen och kommentarerna i tråden. Kul med lite debatt och dialog ! :)
 

Johan Hbg

Medlem
I trådskaparens fall skulle jag iallafall bara bokat och sedan argumenterat på plats. Dra ett par skärmdumpar och var beredd på diskussion, men lär ju funka om de har rummen för vad som efterfrågas.
Exakt, har vi gjort flera gånger (varit fler än vad bokningen säger). Boka, checka in, fråga inget och gå upp på rummet. Känner man sig osäker så bara be familjen "gömma sig" i baren eller nåt medan du hämtar nyckeln.
 
Toppen