Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Dbodenfo

Medlem
Vilken av restaurangerna i dining by amex erbjudandet som är aktivt nu skulle ni säga är bäst enligt er? Har testat Paraden och tyckte den inte var mer än OK. Inte jättesugen på någon direkt av dem som erbjuds... Hötorget och Spanjorskan verkar ju gå bort. Var sugen på Villa Godthem men den är inte med i denna runda.

Italienskan var jag på för några veckor sedan dock innan denna deal kom - och jag tyckte att de var helt ok. Hört riktigt illa om spanjorskan och den på Valhallavägen.

men N38 och Italienskan skulle vara min bet på att få bäst värde.
 
Italienskan var jag på för några veckor sedan dock innan denna deal kom - och jag tyckte att de var helt ok. Hört riktigt illa om spanjorskan och den på Valhallavägen.

men N38 och Italienskan skulle vara min bet på att få bäst värde.
Paraden tycker jag är trevlig. Äter där en gång i månaden ungefär, bra kvarterskrog.
 

Erik M

Medlem
Italienskan var jag på för några veckor sedan dock innan denna deal kom - och jag tyckte att de var helt ok. Hört riktigt illa om spanjorskan och den på Valhallavägen.

men N38 och Italienskan skulle vara min bet på att få bäst värde.

Vad får man välja för maträtter på Italienskan, tro? De kör ju inte riktigt standard förrätt-varmrätt utan nåt som väl ska vara "italienskinspirerat".
 

Ano

Medlem
Vilken av restaurangerna i dining by amex erbjudandet som är aktivt nu skulle ni säga är bäst enligt er? Har testat Paraden och tyckte den inte var mer än OK. Inte jättesugen på någon direkt av dem som erbjuds... Hötorget och Spanjorskan verkar ju gå bort. Var sugen på Villa Godthem men den är inte med i denna runda.

Får intrycket att det är Sthlm som är aktuellt för din del? Av de restauranger som erbjuds i denna omgång av kampanjen, skulle jag nog ge Paraden en chans till. Det är den (samt Gastrotek Zink) som jag varit mest nöjd med av samtliga jag provat i Sthlm under/utanför kampanj.

Vad får man välja för maträtter på Italienskan, tro? De kör ju inte riktigt standard förrätt-varmrätt utan nåt som väl ska vara "italienskinspirerat".
Fick välja fritt i menyn, samtliga av kategorierna smårätter räknades som förrätter i erbjudandet. Om detta skiftar mellan personal/åsikt/dagsform vet jag inte.
 

henrik l

Medlem
Häromdagen var jag på Österlånggatan 17. Carapaccio till förrätt och köttbullar till huvudrätt. Helt ok för en "gratis" måltid. Sällskapet tog en burgare som uppfattades som lite halvtorr, kan kanske hålla med. Men summa summarum, helt ok, men inte exceptionellt.
 

dave.s

Medlem
Bytet till Bockhkolmengruppen kom vid rätt tidpunkt verkar det som.. Brasseriegruppen: Flera krogar får indraget alkoholtillstånd

Någon som testat Bockholmen Hav & Restaurang förresten?

Skönt, vill ha högre nivå som Platinummedlem. Hann iofs aldrig testa Zink, lite synd. Oklart om den ingår i de tappade tillstånden dock.

Har varit på Bockholmen Hav & Restaurang ett gäng gånger utanför detta erbjudande. Trevlig upplevelse varje gång! Servicen har varit lite svajig vid fler än ett tillfälle men inget som hindrat återbesök. Brukar bli en skaldjurstallrik framåt hösten när månader med R gör entre :) Rekommenderas!
 
Bytet till Bockhkolmengruppen kom vid rätt tidpunkt verkar det som.. Brasseriegruppen: Flera krogar får indraget alkoholtillstånd

Någon som testat Bockholmen Hav & Restaurang förresten?
Vi var där för en vecka sedan. Två vuxna + två barn. Helt fullt, fick bord inomhus. Note to self: nästa gång be bord specifikt utomhus!

Maten ok, men inte topp. Service tog oerhört länge. Vi fick vänta över en timme… på en onsdag kväll.

miljön är trevlig, så plus för det!
 

Dbodenfo

Medlem
Enligt brasserigruppen appen har de nu sina tillstånden ”tillbaka” då de har överklagat beslutet till förvaltningsrätten. Där de har en begäran av inhibition av beslutet.
 
Toppen