Senaste nytt

Kötider Kastrup

daniel_se

Medlem
Inte konstigt att det är mycket folk i terminalerna när man inte vet om det är 0 eller 90 minuter kö i security.
 

Sticktown

Medlem
Kort lägesrapport från CPH 12.45 idag. Knappt någon kö alls i guld check-in, och inte heller fast track security. SAS guldlounge inte ens halvfull.
 

MrRob

Medlem
Någon ser har lite uppdaterad information kring situationen på Kastrup? Frugan och dottern ska flyga till Spanien i morgon kväll så hon undrade hur tidigt de behöver vara på plats.

Edit: Ingen fast track denna gången eftersom de flyger LCC.
 

mha321

Medlem
Någon ser har lite uppdaterad information kring situationen på Kastrup? Frugan och dottern ska flyga till Spanien i morgon kväll så hon undrade hur tidigt de behöver vara på plats.

Edit: Ingen fast track denna gången eftersom de flyger LCC.
Jag fick igenom vid 1730 idag.

Ingen farlig kö i vanliga security. Helt ensam i sas fast track.
 

Kris

Medlem
Lite före lunch idag, lördag, var det 50min kö till säkerhetskontrollen och 2pers framför i SAS FastTrack. Smooth! Kön till vanliga startade cirka vid rulltrappan där de två statyerna står och blickar ut över SAS Incheckning.
 

Fredde18

Medlem
Gick igenom vanliga security idag, det tog ca 25 min vid klockan 15:20. Fler linor öppnades efterhand.
Incheck och bagage-drop var väldigt lugnt, var klar där på ett par minuter.
 

Kaik

Medlem
Hej,
Vi åker från CPH nu på torsdag kl 8:00, men stannar natten innan på Comfort Hotel Airport Copenhagen. Ingen checkin bagage, fast track finns (SAS Plus biljett).

Vad tror ni hur mycket tid vi behöver från hotellet till airside? Vi tänker att checka ut ca. kl 6:00 för att vara säkert? Första gången för oss att bor på Comfort hotell och resa från CPH under pandemi
 
Toppen