Senaste nytt

Fast track Landvetter

DrKlas

Medlem
Ja, det funkar. Är själv EBG och nyttjade fasttrack förra veckan när jag flög LH Eco

Men det är inte samma sak. För några år sedan var fasttrack på Landvetter en Eurobonusförmån man fick som EBG eller högre om man flög med ett Star Alliance-bolag. Andra Star Alliance guldkort hade då inte rätt till fasttrack. Om det fortfarande är så eller har ändrats vet jag tyvärr inte.
 

Martin Gren

Medlem
Men det är inte samma sak. För några år sedan var fasttrack på Landvetter en Eurobonusförmån man fick som EBG eller högre om man flög med ett Star Alliance-bolag. Andra Star Alliance guldkort hade då inte rätt till fasttrack. Om det fortfarande är så eller har ändrats vet jag tyvärr inte.
Var det inte snarare att de bolag som ville nyttja fast track fick ”ansöka” hos swedavia? I början erbjöd inte LH denna tjänst på GOT.
 

pappapuff

Medlem
Hej,

Hur är det med fast track på Landvetter nu i corona-tider? Reser SAS Plus och är EBG, har med min fru på samma bokning men utan status.

Övriga erfarenheter från GOT (förutom att loungen är stängd)?
 
Hej,

Hur är det med fast track på Landvetter nu i corona-tider? Reser SAS Plus och är EBG, har med min fru på samma bokning men utan status.

Övriga erfarenheter från GOT (förutom att loungen är stängd)?
Hej!
Ni har fast track. EBG ger dig och din fru tillgång på samma bokning. Flyger ni båda plus har ni också tillgång.
 

Filip

Medlem
Räcker det med att visa EBD/EBG vid ingång till fasttracken på Landvetter (LH-flight) eller måste den reggas på boardingkortet?
 
Toppen