Senaste nytt

Dubbla poäng SAS Mastercard 27-29 maj 2022

Hej! Har har pratat med SAS support mer än 5 gånger nu och de har försökt att skicka mailet till 2 olika adresser men jag fick ingenting ( fick Mail sista 4 kampanjer). Nu sitter det med SAS IT support och sista dagen att anmäla är imorgon. MC support säger att det ligger helt med SAS och de kan inte hjälpa. Finns det nån med tips? Nån som har haft succé att registrera i efterhand? Jag har bett dem på båda MC och SAS sidan att skriva i profilen att jag ringde och försökt att registrera innan 13 maj. Nåt mer man kan göra? Tack på förehand!
 

varva77

Medlem
Hm,
Hej! Har har pratat med SAS support mer än 5 gånger nu och de har försökt att skicka mailet till 2 olika adresser men jag fick ingenting ( fick Mail sista 4 kampanjer). Nu sitter det med SAS IT support och sista dagen att anmäla är imorgon. MC support säger att det ligger helt med SAS och de kan inte hjälpa. Finns det nån med tips? Nån som har haft succé att registrera i efterhand? Jag har bett dem på båda MC och SAS sidan att skriva i profilen att jag ringde och försökt att registrera innan 13 maj. Nåt mer man kan göra? Tack på förehand!
Låter märkligt, verkar som om MC tröttnat på att ta hand om eftersläntrare. Jag har efterregistrerat en/två ggr förut och då var det inga som helst problem. Dock var de mellan raderna inte helt villiga även om de som sagt inte sa det explicit.
 

Aladppu

Medlem
Hej! Har har pratat med SAS support mer än 5 gånger nu och de har försökt att skicka mailet till 2 olika adresser men jag fick ingenting ( fick Mail sista 4 kampanjer). Nu sitter det med SAS IT support och sista dagen att anmäla är imorgon. MC support säger att det ligger helt med SAS och de kan inte hjälpa. Finns det nån med tips? Nån som har haft succé att registrera i efterhand? Jag har bett dem på båda MC och SAS sidan att skriva i profilen att jag ringde och försökt att registrera innan 13 maj. Nåt mer man kan göra? Tack på förehand!

Hade också problem för ett tag sedan men då fick jag hjälp direkt i chatten; de registrerade mig för poänghelgen och dubbelkollade så att jag skulle få framtida mail. Tror inte det ligger på SAS, låter som en bortförklaring från SAS MC/SEB
 
Hade också problem för ett tag sedan men då fick jag hjälp direkt i chatten; de registrerade mig för poänghelgen och dubbelkollade så att jag skulle få framtida mail. Tror inte det ligger på SAS, låter som en bortförklaring från SAS MC/SEB

Som chat menar du ’Secure Message’ i SAS MC appen? Skrev till dem i Tisdags och ingen svar så länge.
 
Ringde SAS MC förra veckan och de sa att SAS ansvarar för utskick men för att efterregistrera sig är det SAS MC's kundsupport. Har ringt SAS MC 3 gånger där alla sagt att de registrerat mig och ska skicka bekräftelse men inte gjort det någon gång. Sen varje gång jag ringt och frågat ifall jag blivit reggad så säger de att jag inte blivit det... Ska ge ett sista försök i em
 

MLG55

Medlem
1. För att skapa engagemang kring produkten och belöna de som engagerar sig.

2. För att inte belöna oengagerade kunder som inte blir mer lojala ändå av en massa bonuspoäng de inte/knappt märker att de fått.

För att räkna upp några anledningar:)
Så är det så klart, men känns ändå väldigt B-aktigt.
Speciellt när man skapar onödigt mycket arbete till sig själva genom att folk inte fått mailet.
 
Toppen