Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Flying Finn

Medlem
Hejsan från IB3162 MAD-LHR i Business Plus!

Slumpmässigt nog har jag nu flygit tre gånger i rad under två veckor med Iberia, så att det är alla gånger det samma flygplanet Costa Rica (A330-300). Min förra bild i tråden var från 2A till ORD. Ankom imorse med Costa Rica som IB6166 från BOS och då hade jag samma 2L som nu. :) Det flyget fungerade inte min gratis datakvot på 30 MB, så det blev ingen hälsning i tråden.

resize1651129575725.jpg
(Tumnagelversion, så den större versionen öppnas genom att klicka på bilden.)

Den intraeuropeiska frukosten är nog mera att skriva hem om, än med t.ex. det irländska flygbolaget SAS. :p

Dock känner jag mig ännu berövad för att cavabaren i Sala Velázquez hade inte flaskor vid sjutiden. :confused:
 

Flying Finn

Medlem
Hälsningar från sätet 1J i Flagship First, ombord AA51 LHR-DFW!

AA51.jpg
(Som vanligt: tumnagelversion, så den större versionen öppnas genom att klicka på bilden.)

Som ni ser, så har jag ett rätt så trevligt utsiktskontor här på dryga 10000 meters höjd. :) Sitter och jobbar hår... nåja, jag tycks egentligen ha en G&T (Aviation Gin och Canada Dry), en Diet Dr. Pepper och surfa på BC.se. ;)

Boeing 777-300ER:s första klass har snurrande säten, så jag är vänd mot mina tre fönstergluggar, framför vilka jag har ett arbetsbord.
 

Sir Lemon

Medlem
Hälsningar från sätet 1J i Flagship First, ombord AA51 LHR-DFW!

Visa bifogad bild 128838
(Som vanligt: tumnagelversion, så den större versionen öppnas genom att klicka på bilden.)

Som ni ser, så har jag ett rätt så trevligt utsiktskontor här på dryga 10000 meters höjd. :) Sitter och jobbar hår... nåja, jag tycks egentligen ha en G&T (Aviation Gin och Canada Dry), en Diet Dr. Pepper och surfa på BC.se. ;)

Boeing 777-300ER:s första klass har snurrande säten, så jag är vänd mot mina tre fönstergluggar, framför vilka jag har ett arbetsbord.
Riktigt nice! Hurdan var middagen?
 

Flying Finn

Medlem
Riktigt nice! Hurdan var middagen?

Brunchen. :) Den andra måltiden kommer att vara en liten lunch. Lokaltid avgick vi efter åtta i London och ankommer till Dallas mellan tolv och ett, så ingen middag det här flyget.

Lägger till som några bonusbilder menykortet (vinlistan är inte med nu) och en bild på min kräftbenedict som jag hade förvalt på nätet.

AA51_A.jpg

AA51_B.jpg

Hoppeligen blir det av att skriva mera i detalj i form av en reserapport. Men det kommer att ännu ta en stund tills jag hinner skriva sådana igen.
 

Sir Lemon

Medlem
Brunchen. :) Den andra måltiden kommer att vara en liten lunch. Lokaltid avgick vi efter åtta i London och ankommer till Dallas mellan tolv och ett, så ingen middag det här flyget.

Lägger till som några bonusbilder menykortet (vinlistan är inte med nu) och en bild på min kräftbenedict som jag hade förvalt på nätet.

Visa bifogad bild 128840

Visa bifogad bild 128841

Hoppeligen blir det av att skriva mera i detalj i form av en reserapport. Men det kommer att ännu ta en stund tills jag hinner skriva sådana igen.
Tack! Alltid Kul med rappport! :) Synd att det inte gavs middag istf lunch då
 

Tomas E

Medlem
Hälsningar från BA786 LHR-ARN. Bakre exit row (27) på A321neo - här kan man prata leg room! I alla fall i BA:s möblemang.
E9040984-D81D-4947-BC15-9C7F9F4C72A4.jpeg

Skulle varit en A319 när biljetten bokades, men BA verkar väldigt pigga på equipment change = plötsligt sitter man inte på exit row. Oftast har det blivit A320 -> A319 under senaste året = plötsligt bara en exit row snarare än två. Nu blev det fler istället.
 
Toppen