Senaste nytt

Har ni fått månadens poäng från Amex?

Fredrik

Medlem
Är det någon som vet om de årliga 20k för AMEX Elite förs samtidigt som extrapoängen eller om det sker separat?

På AMEX står det en transaktion för mig i slutet av januari för baspoängen men ser dem inte på SAS.
 

FF#1

Medlem
Är det någon som vet om de årliga 20k för AMEX Elite förs samtidigt som extrapoängen eller om det sker separat?

På AMEX står det en transaktion för mig i slutet av januari för baspoängen men ser dem inte på SAS.
Nej det är helt random, oftast på rätt år i anslutning till ditt amex år, i bland för tidigt.
Brukar få mina i januari, har inte sett till dem ännu.
 
Nej det är helt random, oftast på rätt år i anslutning till ditt amex år, i bland för tidigt.
Brukar få mina i januari, har inte sett till dem ännu.
I januari i år var det ett jättestort fel med filen från Amex sa SAS. Att de kunde se att det skickats över men inte vad som skickats över. Jag var angelägen om att få till det på rätt sida månadsgränsen jan/feb så ringde och frågade.
 

Martin_S

Medlem
Autosweep 1/5 och brukar alltid se poängen på eurobonus-kontot tisdagen efter. Men den här månaden verkar det inte ha fungerat.

Någon annan som också saknar eurobonus poäng från amex denna månad?
 

Filip

Medlem
Autosweep 1/5 och brukar alltid se poängen på eurobonus-kontot tisdagen efter. Men den här månaden verkar det inte ha fungerat.

Någon annan som också saknar eurobonus poäng från amex denna månad?

Nej, de har inte kommit för mig, vänta tills nästa vecka så finns de säkert där.
 
Är det någon som fått dem nu? Väntar otåligt på just denna månads poäng för att komma upp i nästa nivå i Fly Premium för en bonusresa jag behöver boka.
 
Toppen