Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

fcx

Medlem
Utsikt mot ? på Hilton Garden Inn New Orleans.

DSC_1659.JPG
 

ekf

Medlem
Hälsningar från Scandic Sønderborg. Fick en uppgradering från Standard till Superior Extra.. extremt ovanligt för min del men trevligt, inte för att jag har räknat ut vad som skiljer rummen åt... men det verkar vara ett lugnt område, så här kan man nog sova gott. Den här natten tar mig upp till 3rd floor (igen), så får väl njuta lite extra...

3F9CF9EB-E6E4-4605-9B9C-310C87D97FA0.jpeg
 

011430121

Medlem
Hälsningar från Scandic Sønderborg. Fick en uppgradering från Standard till Superior Extra.. extremt ovanligt för min del men trevligt, inte för att jag har räknat ut vad som skiljer rummen åt... men det verkar vara ett lugnt område, så här kan man nog sova gott. Den här natten tar mig upp till 3rd floor (igen), så får väl njuta lite extra...

Visa bifogad bild 128284
Ligger inte det nära Sønderborg Lufthavn, tror inte de flyger på natten på den stationen.
Har för mig att de (har) flyger charter från Sønderborg och då även inriktning på den tyska marknaden
Trevlig vistelse på Syd Jylland, blir det gränshandel?
 

ekf

Medlem
Ligger inte det nära Sønderborg Lufthavn, tror inte de flyger på natten på den stationen.
Har för mig att de (har) flyger charter från Sønderborg och då även inriktning på den tyska marknaden
Trevlig vistelse på Syd Jylland, blir det gränshandel?
Verkar inte gå några nattflyg som jag sett till i alla fall…
Det blir ett hopp över gränsen för lite shopping imorgon bitti, sen ska jag turista mig upp genom Jylland resten av helgen och ta båten från Frederikshavn hem sen…
 
Toppen