Senaste nytt

Erbjudande till dig som Guldmedlem. Boka senast 18 april!

Brandten

Medlem
Jag fick nog ingen F&F...

Står så här också
Erbjudandet är personligt och kan endast bokas via detta mejl. Klicka på erbjudande-knappen nedan, ange kampanjkoden: XXXXXXXXX och logga in med ditt EuroBonus-nummer.
 

FFlash

Medlem
Har fått varken F&F eller denna.

har alla marknadsföringsalternativ kryssade så jag börjar misstänka SAS har lämnat Finland helt och for good. Ingen HEL lounge längre, knappt kan boka revenue från Finland, bonusplatser kan inte bokas alls då sökmotorn känner inte igen finska flygplatser osv. Synd vilken utveckling…
 

Berglund

Medlem
jag börjar misstänka SAS har lämnat Finland helt och for good
Det är väl inte helt otänkbart att ett skandinaviskt bolag satsar främst på just Skandinavien? Särskilt inte i hårda tider som dessa?

Från Wikipedia, så vi är noga med definitionerna:
Skandinavien är ett geografiskt område i norra Europa som omfattar Danmark, Norge och Sverige, där man talar skandinaviska språk.
 

mha321

Medlem
Det är väl inte helt otänkbart att ett skandinaviskt bolag satsar främst på just Skandinavien? Särskilt inte i hårda tider som dessa?

Från Wikipedia, så vi är noga med definitionerna:
Skandinavien är ett geografiskt område i norra Europa som omfattar Danmark, Norge och Sverige, där man talar skandinaviska språk.

Visst är det så, men att mata Arlanda och Köpenhamn från Finland finns det väl e hel del underlag för. Uppenbarligen inte nog och det är väl antagligen pga den nya fokusen på leisure som det finns mindre av. Men på samma sätt som Finnair matar Helsingfors från norra Sverige, så borde sas kunna mata från norra Finland. Det är ju kunder som ändå måste ha ett byte för Europa trafik..

Men i grunden har du såklart rätt, att man behöver fokusera. Men det är trist. Jag saknar blue1 tiden..
 

Trumis

Medlem
Jämförde en resa mellan Gold-erbjudandet och vanlig bokning ToR Toronto i Sep och skillnaden var drygt 1600 kr för mig i Plus.
 

FFlash

Medlem
Det är väl inte helt otänkbart att ett skandinaviskt bolag satsar främst på just Skandinavien? Särskilt inte i hårda tider som dessa?

Från Wikipedia, så vi är noga med definitionerna:
Skandinavien är ett geografiskt område i norra Europa som omfattar Danmark, Norge och Sverige, där man talar skandinaviska språk.

Mjaa…
Om min business har svåra tider så är nog den lilla hemmamarknaden ganska lågt på listan vad som borde åtgärdas.
Tack för sympati :)
 
Toppen