Senaste nytt

Vilka biljetter/bokningsklasser ger inte poäng?

Stefan62

Medlem
Jag kollar på ving-resor och deras utbud av city-resor över jul och har hittat en intressant deal, där själva resan går med KLM.

Kan jag räkna med att flighterna är poänggivande - jag behöver minst en flight innan nyår för att inte en större mängd poäng ska försvinna...
 

Ving

Ny medlem
Hej Stefan,

Reser du med Ving på en reguljärflygresa som flygs av KLM som tex en city-resa så får du poäng på din resa. Jag hoppas att du kommer iväg på en kul resa!

Hälsningar
Robert, Ving
 

A380*G

Medlem
Hej Stefan,

Reser du med Ving på en reguljärflygresa som flygs av KLM som tex en city-resa så får du poäng på din resa. Jag hoppas att du kommer iväg på en kul resa!

Hälsningar
Robert, Ving

Välkommen Ving. Är du officiell representant, eller eget privat initiativ som anställd på Ving?
 

Ving

Ny medlem
Hej!

Jag är officiella representant för Ving och hjälper våra kunder med svar runtom på nätet.

Hälsningar
Robert, Ving.
 

agehall

Medlem
Jag är officiella representant för Ving och hjälper våra kunder med svar runtom på nätet.

Hej Robert,

trevligt att fler företag dyker upp här. Jag föreslår att du omgående kontaktar Jacob i redaktionsteamet så att de kan ge dig en titel som företagsrepresentant, så att det tydligt framgår.
 
Toppen