Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

E.K

Medlem
Någon annan här som fått 3.000 "Promo miles"
Mitt problem är att jag har inte den blekaste aning var dom kommer ifrån, och tänker absolut inte ringa och fråga heller!!

Jag har 3 aktiviteter hos Aegean som man skulle kunna köra någon uteslutnings metod på.

I början av december flög jag mina 4 segment och i början av januari plockade jag in resterande mil med SAS och förlängde guldet till 2023.

Jag handlade i Dutyfreen både i Aten och Thessaloniki för sammanlagt ca 300€ men fick inga mil för samarbetet var pausat.
Några dagar efter hemkomst så startades samarbetet upp igen. Efterhands kompensation kanske??

Bokade Black Friday biljett med 6x milen. Det får jag först till Pingst när jag gjort resan!!

Aegean mil.jpg
 

intuition

Medlem
Min senaste notering är från 2018, så det kanske inte gäller längre, men det är den bästa de facto uppgiften jag har iaf.
Malmo-Stockholm (MMX - ARN) - SK2112 - U 600
 

palmen

Moderator
Gissar att Budgetresenär frågar vad som sker de facto eftersom det kan vara så att Aegean enbart kan se bokningsklassen, inte om biljetten är en Light-biljett.
Jag gissar att Aegean har möjlighet att se om det är en light bokningsklass även om samma bokstäver används för light/icke light. Fare basis som jag antar de också kan se borde väl visa vad det är.
 
Toppen