Senaste nytt

Posta din välkomstgåva!

Lukas2

Medlem
Hotell: Clarion Collection Hotel Kompaniet
Medlemsstatus: Guld
Välkomstgåva: Blev glatt överraskad av denna välkomstgåva, frukt och några bitar choklad och ramlösan.
20220228_111629.jpg
 

Kris

Medlem
Hotell: Intercontinental Warszawa, Polen
Medlemsstatus: Spire Royal Ambasador
Välkomstgåva: Konsekvent: En flaska rödtjut, fruktfat med spår av praliner. Samt en laddning vatten. Dock ett hekto frukt mindre än för ett par veckor sedan. (inflation?)

20220311_184126.jpg
 
Hotell: Scandic Grand Örebro
Medlemsstatus: Scandic Top Floor
Välkomstgåva: En liten påse chips och en Daim, inget skrivet brev eller något utan bara den vanliga papperspåsen, bor 5 nätter!
Visa bifogad bild 126837

Hotell: Scandic Grand Örebro
Medlemsstatus: Scandic Top Floor
Välkomstgåva: En Daim alltså mindre välkomstgåva denna gången. Inget skrivet brev eller något utan bara lappen som brukar sitta på papperspåsen. Bor 5 nätter igen!

20220313_201906.jpg
 
Hotell: Scandic Central Örebro
Medlemsstatus: Scandic Top Floor
Välkomstgåva: En påse med chips, 3 fina chokladpraliner, 2 liniment kexchoklad och en äppelmust. Det var premiärdagen för hotellet så var bland de första gästerna som checkade in. Dock fick samtliga kollegor utan status samma påse på rummet så var inget speciellt alls......


20220321_185430.jpg


Hotell
: Scandic Grand Örebro
Medlemsstatus: Scandic Top Floor
Välkomstgåva: Bodde en natt före ovan vistelse och fick ingen välkomstgåva alls denna gången. Vet inte om man bör maila om det? Är väl en garanterad förmån som TopLevel?

20220320_183833.jpg
 
Hotell: Scandic Central Örebro
Medlemsstatus: Scandic Top Floor
Välkomstgåva: En påse lantchips, hoppas den räcker på min 12 nätters stay jag har framför mig :cool: Dock väldigt glad och positiv på den handskrivna lapp som även låg intill påsen.

20220327_172235.jpg
 
Toppen