Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

palmen

Moderator
Absolut. Men jag skulle tro att de flesta som vill handla "miljösmart" bara tänker på det de ser och reagerar nog negativt på att äggen de köper online av coop kommer från en annan stad. Jämförelsen som man gör blir att jämföra om man själv skulle åka och handla - då skulle man absolut inte åka till landskrona för att köpa samma "coop-ägg" som finns på hemorten.
Lite min poäng. Allt som påverkar miljön ser ju inte vi som konsumenter när vi handlar. Därmed lämnar jag över miljötänket till kedjan jag handlar på då de är bättre än mig på detta och får hoppas på att det överlag ger mindre påverkan på miljö att kedjan i sig har bra miljöpolicy.
 
Vet inte om detta erbjudande varit uppe förut men om inte annat kommer en påminnelse om att man nu får 15k-Coop poäng vid tecknande av årsabonnemang hos Disney+ via COOP-portalen. Man får 12 månader till priset av 10 månader = 15% rabatt. Disney+ | Coop
 

MrRy

Medlem
Vet inte om detta erbjudande varit uppe förut men om inte annat kommer en påminnelse om att man nu får 15k-Coop poäng vid tecknande av årsabonnemang hos Disney+ via COOP-portalen. Man får 12 månader till priset av 10 månader = 15% rabatt. Disney+ | Coop
Tecknade Disney+ genom Coop i början av januari, fick ett bekräftelsemail ganska omgående, men ännu inga poäng.
Står att det kan ta upp till 60 dagar men det har redan passerat. Får väl ha lite is i magen ett tag till
 

MrRy

Medlem
Tecknade Disney+ genom Coop i början av januari, fick ett bekräftelsemail ganska omgående, men ännu inga poäng.
Står att det kan ta upp till 60 dagar men det har redan passerat. Får väl ha lite is i magen ett tag till
Hade inte is i magen utan drog iväg ett mail till kundtjänst igår. Idag kom svar att de kommer fixa det manuellt och nu när jag kollade var poängen inne.
 
Toppen