Senaste nytt

USA ESTA & Visum tråd

jerk

Medlem
What? Du gick alltså inte in på den officiella sidan där det kostar typ 14$ utan istället via någon av aktörerna som fyller i åt dig efter att ha frågat efter alla uppgifter?
Nää! Är där nu och håller på skriver in mig. Hoppas jag hinner nu. New york på måndag. Först ”stopover” 3 dagar i rejkjavik. ska länka sidan där jag betala. Var nyss och testa mig och fråga en pappa. Han nämde om nåt 13 dollar el liknade när jag sa jag betalat 80dollar så fick jag in å kolla nu
 

bvs

Medlem
Nytt pass och dags för nytt ESTA. Tog 20 minuter från att jag skickade in till godkännande.

Gick faktiskt snabbare nu än sist då det tog runt tre timmar, den gången var det lite mer spännande också då jag missat att det gått ut så ansökte sent på kvällen innan jag skulle iväg :)
 

jerk

Medlem
Då var det klart. 14 dollar till. Bara hålla tummarna man kommer iväg på måndag
 

Attachments

  • 300D1062-EB3E-46E6-82D9-0A73FFBC9744.jpeg
    300D1062-EB3E-46E6-82D9-0A73FFBC9744.jpeg
    53,2 KB · Visningar: 151

Hachans

Medlem
Din utmaning är om de som tog $80 från dig faktisk gör något i fall du lämnade passinformation och dyl så du nu har två ansökningar så kan det bli intressant. Hoppas det löser sig.

Finns en risk att det blir tvärstopp i maskineriet.

Upplevde för övrigt något nytt fenomen idag. Reste från USA till Mexiko. Flygbolaget ville se en ESTA utskriven(!) innan avresa från LAX. Mycket underligt, och väl framme i Mexiko sa de att de ville se den också för att veta att jag var legal i USA. Mycket konstigt.
 

jerk

Medlem
Din utmaning är om de som tog $80 från dig faktisk gör något i fall du lämnade passinformation och dyl så du nu har två ansökningar så kan det bli intressant. Hoppas det löser sig.

Dom hade dragit 751kr. Står travel Evisa, US
 

Attachments

  • 20D37B79-11F0-42EF-899D-165AE07C67F7.png
    20D37B79-11F0-42EF-899D-165AE07C67F7.png
    128,1 KB · Visningar: 137
Toppen