Senaste nytt

Min resebyrå säger att biljetten inte är ombokningsbar

agehall

Medlem
Fullt möjligt, men då hade hon väl kunnat sälja mig en ny i Y? Jag frågade om jag kunde komma med det tidigare flyget och sa att jag var beredd att betala för det... Det hade varit värt en del för mig att komma i tid till mitt möte eftersom jag nu råkade komma till ARN tidigare än vad jag hade räknat med.
 
Det låter lite konstigt att du kan inte boka om din resa ens mot ombokningsavgift och upgrade om flyg biljett. Jag är tvungen lite då och då göra ombokningen på mina tjänsteresor och aldrig haft problem med Travellink. De alltid fixat alla mina önskemål dygnet runt inklusive ombokningar typ 1 timme innan avgång fast jag redan varit in checkat. Senast hände det förra onsdag när jag hade glömt mitt pass till vårt kontor i HBG och var fast i ARN på väg till ARN. Det var faktiskt bara 50 min innan avgång och jag hade M biljett och det gick galant att boka om till nästa morgon. Sen bara vänta Jetpak från AGH till ARN med mitt pass.
 

agehall

Medlem
Det är väl som vanligt, det hänger lite på vem man får prata med. Får man tala med rätt person är det nog inga problem att göra kreativa lösningar.
 
Toppen