Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff ölresa till Brygge lördag 5 februari 2022

jerixon

Medlem
Hade ej hunnit boka flyg som tur är, men hotellen var bokade men naturaligtvis FLEX så att de går att boka av.
Fan jag som hade taggat på Cantillon på Fredagen och lite god öl :p

Nehe, nu gick de ut med att festivalen istället kommer att ske 9-10 april istället för första helgen i februari.
Jag åker ner helgen i februari och besöker lite bryggeri och äter lite gott. Hur gör ni andra?


BAB is pleased to announce that the 14th Bruges Beer Festival will take place on April 9 and 10, 2022 in the brand new Beurs meeting and conference center
Beurs-, Meeting- en Congrescentrum Brugge | BMCC

Follow all updates on BBF22 – Brugs BierFestival 2022
 
Vill bara meddela att jag åker med brorsan till Bryssel över helgen, ingen vits att åka till Brygge men det kan nog bli ett depåstopp på Cantillon och troligen nåt mer. Om man har vägarna förbi får man gärna höra av sig.

Som meddelat ovan ser det i nuläget ut som att ölfestivalen blir av 9-10 april. Jag har för avsikt att vara där då, åtminstone under lördagen.
 

jerixon

Medlem
Kommer ej närvara i April heller som det ser ut.
Tyvärr tror jag inte ölfestival är det optimala just nu men det kommer ju fler år :D
 
Är det nån som ska till Brygge kommande helg?

Jag kör en kortvariant: flyger till Bryssel lördag morgon, tåg till Brygge och sedan tillbaka till Bryssel på lördag kväll. Skippar festivalen på söndag.

Jag får med mig min bror (igen!) så kan inte gästa till frukost på Pontus.
 

GOTATH

Medlem
Är det nån som ska till Brygge kommande helg?

Jag kör en kortvariant: flyger till Bryssel lördag morgon, tåg till Brygge och sedan tillbaka till Bryssel på lördag kväll. Skippar festivalen på söndag.

Jag får med mig min bror (igen!) så kan inte gästa till frukost på Pontus.
Japp! Jag och ett gäng till kommer ner på fredagen och kör först en kväll i Bryssel och sen Brygge på lördag och söndag :) Vi ses!
 
Toppen