Senaste nytt

4x statuspoäng på SAS Oktober 2021 - Januari 2022

Combo

Medlem
Inte säkert att du behöver gå till service.
Sist jag flög till AMS över dagen på ToR då fick jag allt på samma direkt i maskinen
I stand corrected!
(Bra timing av Sverige att införa ny inreseregler denna helg :))
20220123_083241.jpg
 

JacobGBG

Medlem
Tyvärr så dör nog drömmen om Diamond nu. Hade en run i veckan i elfte timmen av kampanjen för att ta mig väsentligt närmare målet på segment men iochmed att familjen ned till varje medlem dragit på sig Covid så är det bara att erkänna sig besegrad.

Det är väl inte omöjligt att man kan brygga gapet på poängsidan, då jag har åtminstone en tjänsteresa till Indien som måste bli av någon gång innan hösten. Som det allmänna världsläget är så känns planeringen för långresor däremot väldigt osäker.

upload_2022-1-23_18-6-28.png
 

GOTBound

Medlem
Tyvärr så dör nog drömmen om Diamond nu. Hade en run i veckan i elfte timmen av kampanjen för att ta mig väsentligt närmare målet på segment men iochmed att familjen ned till varje medlem dragit på sig Covid så är det bara att erkänna sig besegrad.

Det är väl inte omöjligt att man kan brygga gapet på poängsidan, då jag har åtminstone en tjänsteresa till Indien som måste bli av någon gång innan hösten. Som det allmänna världsläget är så känns planeringen för långresor däremot väldigt osäker.

Visa bifogad bild 125653
Vi får hålla tummarna för en ny x4 kampanj till senvåren då denna kampanj blivit rumphuggen av omnikrom, dock tror jag chanserna är minimala för en ytterligare x4 kampanj.
 

ZZZebra

Medlem
Jag har noterat att jag fått 4 * på antal segment men 5 * på poäng på nuvarande kampanj. Det verkar som att 25% extra som EBG/EBD inte fungerat för antal segment utan blir "bara" 4-dubbelt i min Tier Level graf.

För mig spelar det ingen större roll, jag blir EBD på poäng.

Någon annan som noterat samma? Och för er som siktar på EBG/EBD på segment kan det vara värt att göra en extrakoll.
 

Tomas E

Medlem
Jag har noterat att jag fått 4 * på antal segment men 5 * på poäng på nuvarande kampanj. Det verkar som att 25% extra som EBG/EBD inte fungerat för antal segment utan blir "bara" 4-dubbelt i min Tier Level graf.

För mig spelar det ingen större roll, jag blir EBD på poäng.

Någon annan som noterat samma? Och för er som siktar på EBG/EBD på segment kan det vara värt att göra en extrakoll.
Det finns väl inga 25% extra på antal segment för EBG/EBD utan enbart på antal poäng på SAS-flygningar? Så det du beskriver är väl exakt som det ska vara?
 
Toppen