Senaste nytt

Söker: Köpenhamn-Chicago alt. Miami i Business Class med Star Alliance

Crille81

Medlem
Jag tror ditt problem är annat. Award fares använder väl bland annat input från air Canada för att hitta availability. Och air Canada har mycket högre tillgänglighet på sina egna flyg än vad andra alliansmedlemmar kvar. När du väljer eurobonus ändras filtret så att den inte visar den tillgänglighet som bara finns för air Canada själva, gissar jag?

Bokade en air Canada award för bara ett par veckor sedan. Fungerar alldeles utmärkt. Men jag sökte upp tillgängligheten via sas egna verktyg.

Helt rätt när jag bara väljer Eurobonus så försvinner alla AC flighter tyvärr men har säkert att göra med som du skriver.
 

mha321

Medlem
Helt rätt när jag bara väljer Eurobonus så försvinner alla AC flighter tyvärr men har säkert att göra med som du skriver.
Försvinner verkligen alla eller bara många, dock? Jag använder inte awardfares själv så jag vet inte precis hur det ser ut men jag tycker att när man söker på sas eget verktyg så kommer Air Canada ganska ofta upp som alternativ över Atlanten.
 

Crille81

Medlem
Försvinner verkligen alla eller bara många, dock? Jag använder inte awardfares själv så jag vet inte precis hur det ser ut men jag tycker att när man söker på sas eget verktyg så kommer Air Canada ganska ofta upp som alternativ över Atlanten.

Vad jag kan se så försvinner alla AC tyvärr, sökt och ändrat en hel del med. Sitter i kö till bokningen nu så tänkte fråga där.
 
Toppen