Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2021)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Filip

Medlem
Jo men du kan boka av den är jag rätt säker på,de har undantag för utgångna vouchers pga läget i världen. Kolla i tråden och SAS FAQ. Eller ring SAS helt enkelt
OK, olika svar på forumet och säkerligen olika svar hos SAS kundtjänst. Får köra en klassiker å ringa tills jag får det svaret jag vill ha.
 

Filip

Medlem
OK, olika svar på forumet och säkerligen olika svar hos SAS kundtjänst. Får köra en klassiker å ringa tills jag får det svaret jag vill ha.
Svaret blev nej från kundtjänst. Har man en voucher som gått ut så kan man inte avboka delar av resan utan att det ses som en ändring. Bortsett från tillfälligt regelverk till vissa destination nu under pandemin.

Värt att göra en HUACA om det blir aktuellt med avbokning, men personen jag fick tala med är av mig känd sedan tidigare för att vara kompetent.
 
Last edited:
Har en resa bokad där jag tidigare bara hittat IST-DPS.
Försökte nu lägga till ARN-FRA-IST för att komma hela vägen. Söker jag på ARN-IST på awardfares så visar den tillgänglighet och den går även att se på sas.se. Ringde supporten men då måste dom söka ben för ben och då syns varken ARN-FRA eller FRA-IST. Kan det vara så eller är det värt att ringa igen?
Sjukt frustrerande att få till resor med snart utgående vouchers när tillgängligheten i dom olika programmen ser ut så här. Finns överallt förutom Eurobonus hela tiden...
upload_2022-1-20_6-44-44.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen