Senaste nytt

SAS Travelers' Deals - januari 2022!

Tobbe.O

Medlem
Screenshot_20220103-103632_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220103-103528_Outlook.jpg


Lågpriskalender – hitta billiga flygbiljetter | SAS
 

JNH

Medlem
JUST NU! FANTASTISKA PRISER PÅ SAS.SE
Hej *namn*,

Nytt år och nya, härliga resmål att uppleva. Nu har vi en mängd resor till fantastiska priser på sas.se när du reser i vår, sommar och höst.* Ta chansen att boka både storstad och strand; kanske en vår-weekend med vännerna och en sommarresa med familjen.

Res inom Europa:
31 januari - 30 september 2022

Res till USA/Asien:
1 mars - 31 oktober 2022

Boka senast 16 januari

Med 24 timmars öppet köp och generösa regler för om- och avbokning, kan du tryggt boka din resa. Och självklart har vi en rad rutiner på plats för att garantera allas säkerhet och välmående ombord.

Som medlem i SAS EuroBonus, CO2-kompenserar vi alla dina resor med SAS.

Gott Nytt resår och varmt välkommen ombord,

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS
 

JacobGBG

Medlem
Det mesta är klasser som O/T med t.ex. 200p intjäning på en atlantkorsning :eek: gjorde en sökning på mer spännande fare basis via ITA Matrix men verkar tyvärr vara rätt utplockat. Är man skadad som inte längre kan tänka sig en resa om det inte är vettig poängintjäning?
 

011430121

Medlem
Bokade en enkel ARN-GOT billigast möjliga biljett med handbagage understolen för 399kr, som EBD kunde jag välja sittplats gratis valde en plats vid nödutgången, där får man väl inte lägga handbagage under stolen framför sig.
För detta pris har jag fast track, lounge tillgång med frukost, fri dryck på flyget, ni vet vad jag kommer att välja.

Bokningen gjordes kl 22,00 igår kollade vad priset är idag jo de har gått upp med 63% till 650kr, samma regler regler gäller.
Tack @Tobbe.O för påminnelsen

Göteborgare bli inte orolig när det är enkelbiljett, jag skall inte bosätta mig i er hemstad, returen sker på en lördag där inte SAS tiderna passade, det blir med SJ X2000 första klass för 655 kr då ingår det frukt och kaffe!
 
Toppen