Senaste nytt

Strawberry app

Har ni också bokningar som inte längre syns i appen eller på webben? Gäller i mitt fall bara "särskilda hotell" som Avalon, Villa Copenhagen och Hobo. Helt borta. Går inte att adda manuellt och kundtjänst ser dem så de är inte avbokade.
 

Sir Lemon

Medlem
Har ni också bokningar som inte längre syns i appen eller på webben? Gäller i mitt fall bara "särskilda hotell" som Avalon, Villa Copenhagen och Hobo. Helt borta. Går inte att adda manuellt och kundtjänst ser dem så de är inte avbokade.
Jag hade samma problem i veckan för min bokning av Villa Copenhagen idag, men nu var den tillbaks igen och ordningen återställd. Clarionövernattningen på Kastrup imorrn fanns kvar hela tiden.
 

Jawen!

Medlem
Har ni också bokningar som inte längre syns i appen eller på webben? Gäller i mitt fall bara "särskilda hotell" som Avalon, Villa Copenhagen och Hobo. Helt borta. Går inte att adda manuellt och kundtjänst ser dem så de är inte avbokade.

Slog mig när jag läste ditt inlägg att jag saknat en bokning och har till och med tänkt att jag kanske aldrig bokade. Sen så hade jag av någon anledning lagt undan mailbekräftelsen i nån mapp så att jag inte hittade den förrän nu när jag gick igenom mailen.

Så med andra ord så saknar jag också bokning i både app/hemsida.Gäller för övrigt Vox som väl får ses som ett ”särskilt”.
 

Protein48

Medlem
Fler som har problem med att se uppgradering i appen? Har två separata bokningar där jag efter ett par veckor hörde av mig till respektive hotell och påminde om uppgradering enligt Platinumförmånen. Lite pinsamt blev det när det visade sig att bägge bokningarna var uppgraderade men i appen syns inga uppgraderingar.
 
Fler som har problem med att se uppgradering i appen? Har två separata bokningar där jag efter ett par veckor hörde av mig till respektive hotell och påminde om uppgradering enligt Platinumförmånen. Lite pinsamt blev det när det visade sig att bägge bokningarna var uppgraderade men i appen syns inga uppgraderingar.

Samma här, har nog aldrig sett en uppgradering i appen. Borde ju komma i samband med bokningen om man är Platinum men det är helt klart en förbättringspotential de har ;)
 

jonten

Medlem
Jag ser uppgradering ofta i två steg, först när jag bokat. Om de gör rätt så skall de uppgradera ett steg. Vilket sker emellanåt.... Sen ser jag ofta en uppgradering 1-2 dygn innan incheckning. Och sen brukar det kunna bli bättre vid incheckning. Men det är inte konsekvent... Ett tips är ju att maila platinum supporten och be dom uppgradera.
Ibland sker det även konstiga saker, billigaste bonusnatt bokad 6-7 månader framåt. Den blev en svit typ vid bokningen.
 
Jag ser uppgradering ofta i två steg, först när jag bokat. Om de gör rätt så skall de uppgradera ett steg. Vilket sker emellanåt.... Sen ser jag ofta en uppgradering 1-2 dygn innan incheckning. Och sen brukar det kunna bli bättre vid incheckning. Men det är inte konsekvent... Ett tips är ju att maila platinum supporten och be dom uppgradera.

Kanske en bra idé. Har du förslag på hur man skall uttrycka sig för bästa resultat?
 

adhoc76

Medlem
Appen, eller Nordic Choice IT öht, fungerar uselt. Just nu kan jag inte logga in i appen. Loggar jag in via webben så fungerar det, men går segt. När man väl kommer in i inloggat läge så syns inte min bokning. Fler som har problem just nu? :mad:
 
Toppen