Senaste nytt

Att tjäna Coop-poäng - allmän tipstråd

MrRy

Medlem
Ett annat tips som i alla fall jag missat tidigare.

15000 poäng vid tecknande av årsabonnemang på Disney+.
Tecknar man via EB webbshop får man ”bara” 500 EB poäng så bättre utväxling via Coop.

Detta förutsatt att man behöver/vill ha tjänsten. Inget ”billigt” köp av poäng

Disney+ | Coop
 
Någon som vet när man får extrapoängen? Köpte ett antal xtra-varor idag men bara fått vanliga poängen...

Det brukar dröja tills erbjudandet tagit slut

Jag fick det relativt omgående (syntes i appen)

6E30F328-BA1E-44F6-9077-4FB9656AF2B8.jpeg
 
Eller så gör man som jag. Vill inte äta bönor i tomatsås så det sprutar ur örona på mig, men ändå få lite poäng. Köpte två påsar blandade extra-varor och lämnade till min lokala hjälporganisation (helping hands) i stället. De fick mat att skänka bort och jag fick poäng. En win-win situation!

Hur bra som helst!

Också från Piteå och vi har tre papperspåsar med mat vi ska lämna imorgon till just Helping Hands. Ska nog åka förbi på Coop imorgon och komplettera!

För er som gillar att göra gott kan jag verkligen rekommendera Kiva, ett bra sätt att få poäng samtidigt som man bidrar ett en bättre värld.

Jag har skapt ett team man kan gå med i, för de som gillar att tillhöra :)

Kiva Lending Team: Conscious Travelers | Kiva
 

Tamas

Medlem
Ett annat tips som i alla fall jag missat tidigare.

15000 poäng vid tecknande av årsabonnemang på Disney+.
Tecknar man via EB webbshop får man ”bara” 500 EB poäng så bättre utväxling via Coop.

Detta förutsatt att man behöver/vill ha tjänsten. Inget ”billigt” köp av poäng

Disney+ | Coop

Genom EB webshop var det samma vilkor men jag chansade när det var 50% första månaden och det var inte i onödan. Kanske värt 89:- att försöka :)
 

intuition

Medlem
Det verkar som Babyland har försvunnit från coops partnerportal. Tråkigt, de hade brett utbud och poängintjäningen (ofta 4p/kr) fördes över i stort sett direkt.

Som sagt tråkigt. Jag drog in 5000 p på en GPS-klocka till dottern för typ 2 veckor sedan. Hade behövt en liknande och snabb affär nu för att avrunda mitt saldo innan växla-till-EB-kampanjen tar slut.
 
Toppen