Senaste nytt

Boeing 787 inrikes Japan

Bringman

Medlem
Hej,

Jag kommer att vara i Tokyo mellan 2-7 november. Funderar på att åka Shinkansen till Hiroshima på morgon/förmiddag under någon av dagarna för att sedan flyga tillbaka HIJ-HND med flight NH 686 kl 19:20 samma dag.

Vore tacksam om jag fick hjälp med tillgänglighet i Business under de aktuella dagarna samt ett ungefärligt pris. När jag söker på ITA matrix hittar jag bara biljetter i bokningsklass Y.

Angående Shinkansen, är det bäst att köpa en enkelbiljett eller att köpa ett Rail Pass?

[video=youtube;vIhFjVYJLn8]http://www.youtube.com/watch?v=vIhFjVYJLn8[/video]
 

Dr. Miles

Expert
Vore tacksam om jag fick hjälp med tillgänglighet i Business under de aktuella dagarna samt ett ungefärligt pris. När jag söker på ITA matrix hittar jag bara biljetter i bokningsklass Y.
Menar du i Business class Japan inrikes?
I så fall finns det ingen Business class inom Japan. Det är bara First class(Premium class) och ekonomiklass.
Du kan uppgradera dig till Premium class genom att betala 7.000 JPY(ca 600 SEK) vid check in om det finns platser.

Angående Shinkansen, är det bäst att köpa en enkelbiljett eller att köpa ett Rail Pass?
Det är bäst att köpa enkelbiljett i ditt fall.
 

Dr. Miles

Expert
ANA har beslutat att de skall köra "inrikes version" av Boeing B787.
12 stolar Premium class och 323 stolar Economy class, totalt 335 stolar. :eek:

Nuvarande modells konfiguration är: 12 stolar Premium class och 252 stolar Economy class, totalt 264 stolar. Så 71 stolar mer.

Jag misstänker att de kommer att ta bort några toaletter och galleys.
 
Toppen