Senaste nytt

SAS Airbus 321LR - samlingstråd

FlyHi

Medlem
Ser maken och min att bonusresa i C i april sträckan CPH-EWR blivit ombokad till Airbus A321-200NX. Vi har separata bokningar. Någon som har tips på bästa seating? Sitta 2 säte längst fram (1 D och F) eller varsitt tronsäte rad 2 (2 A och F)?
46b27dbb1729902ecfcacd4bb11d48bb.jpg
 

FFlash

Medlem
Jag undrar om andra bolag kommer att införa likada a seatings.
Denna seating är väl unik för SAS nu och jag undrar nämligen den ha kostat summor, då det är vanligtvis dyrt att bygga unika produkter som inte går att skala , därav tanken att seatingfirman är troligen mycket villig att se denna seatingkonfig att skalas ut till andra bolag med
Eller?
 

Mr Basic

Medlem
Jag undrar om andra bolag kommer att införa likada a seatings.
Denna seating är väl unik för SAS nu och jag undrar nämligen den ha kostat summor, då det är vanligtvis dyrt att bygga unika produkter som inte går att skala , därav tanken att seatingfirman är troligen mycket villig att se denna seatingkonfig att skalas ut till andra bolag med
Eller?
Finns väl liknande möblering i andra bolags narrowbody, är väl raderna i Plus som är unika? Dessa borde dock SAS kunna ta bort och ersätta med Go-stolar utan större problem. :rolleyes:
 

Marcusen

Medlem
Finns väl liknande möblering i andra bolags narrowbody, är väl raderna i Plus som är unika? Dessa borde dock SAS kunna ta bort och ersätta med Go-stolar utan större problem. :rolleyes:
Ja, känns som en ”smal sak” - dom sitter ju på ett skensystem i golvet så det är nog inte ”så” svårt…
 

fcx

Medlem
Jag undrar om andra bolag kommer att införa likada a seatings.
Denna seating är väl unik för SAS nu och jag undrar nämligen den ha kostat summor, då det är vanligtvis dyrt att bygga unika produkter som inte går att skala , därav tanken att seatingfirman är troligen mycket villig att se denna seatingkonfig att skalas ut till andra bolag med
Eller?
Plusstolarna är väl samma som i SAS A350?
 

NotRyan

Medlem
Finns väl liknande möblering i andra bolags narrowbody, är väl raderna i Plus som är unika? Dessa borde dock SAS kunna ta bort och ersätta med Go-stolar utan större problem. :rolleyes:
Ja SAS har ju sagt själva att om man på sikt ser att det inte bär sig att ha dessa till långdistans så kommer dom att sätta in de vanliga Recaro-stolarna och köra med dom i den vanliga Europa-trafiken.
 
Toppen