Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2021)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Filip

Medlem
Om man bokar en resa med utgångsdatum 31/12, kan man boka om resan efter 31/12? Kan man byta destination på resan? Och sista: Till vilket pris i så fall?

Det beror på destination, är resan till Asien så går det om den är innan 31/3 2022. I övrigt går det inte så länge det är du som har önskan. Däremot om flygbolaget gör större ändring eller ställer in så får du förlängt vouchern innevarande månad + en månad.
 
Det beror på destination, är resan till Asien så går det om den är innan 31/3 2022. I övrigt går det inte så länge det är du som har önskan. Däremot om flygbolaget gör större ändring eller ställer in så får du förlängt vouchern innevarande månad + en månad.

Mexiko det gäller. Då går det alltså inte att behålla destinationen heller och bara byta datum ett par dagar åt något håll?
 
Hade tänkt ringa in en bokning idag då det är mixed cabin och inte går att boka online. Verkar dock vara stängt på telefon idag.

Är det några konstigheter med att boka bara sista (långa) benet nu online och sedan ringa in och lägga till första benet/benen?
 
Försökte få till en bokning nu men det gick inte så smidigt.
När jag söker på ARN-IST på Awardfares så ser jag 9st Economy platser (med SAS Eurobonus) med Lufthansa via Frankfurt.
Söker jag separat ARN-FRA eller FRA-IST så ser jag inte dom platserna.

Agenten på SAS kunde inte se några platser oavsett hur han sökte så det blev ingen bokning.

Tror ni man kan få dom att lyckat hitta platserna med en HUACA eller är det kört?
 
Försökte få till en bokning nu men det gick inte så smidigt.
När jag söker på ARN-IST på Awardfares så ser jag 9st Economy platser (med SAS Eurobonus) med Lufthansa via Frankfurt.
Söker jag separat ARN-FRA eller FRA-IST så ser jag inte dom platserna.

Agenten på SAS kunde inte se några platser oavsett hur han sökte så det blev ingen bokning.

Tror ni man kan få dom att lyckat hitta platserna med en HUACA eller är det kört?
Vad ser du om du säker i sas egna verktyg?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen