Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

Nytt samarbete mellan Eurobonus Award Planner och AwardFares!

Vi är glada att kunna erbjuda dig som medlem hos oss 20% rabatt på första månaden när du tecknar ett Gold- eller Diamond medlemskap hos AwardFares. Allt du behöver göra för att erhålla rabatten är att klicka dig vidare till AwardFares från någon av länkarna från vår webbsida.

Erbjudandet gäller endast kunder som inte har eller har haft en betald prenumeration tidigare.

Samtidigt som du får rabatt erhåller vi en provision. Provisionen går oavkortat till kostnader kopplade till utveckling och underhåll av Eurobonus Award Planner.

God Jul Mattias & Christian
Eurobonus Award Planner

1.PNG
 

Brandten

Medlem
Satt och tittade på film där dom befann sig på St Johns. Blev sugen på att kolla efter eurobonus award platser dit med något bolag och började fundera på vilken tjänst jag skulle använda.

Kom ihåg att jag sett Awardplanner och Awardfares och klickade in på BusinessClass.se för att läsa på om skillnaden när jag snubblar över denna tråd. Vilket sammanträffande!

Blev dock inte klokare
 

Samosaguas

Medlem
Satt och tittade på film där dom befann sig på St Johns. Blev sugen på att kolla efter eurobonus award platser dit med något bolag och började fundera på vilken tjänst jag skulle använda.

Kom ihåg att jag sett Awardplanner och Awardfares och klickade in på BusinessClass.se för att läsa på om skillnaden när jag snubblar över denna tråd. Vilket sammanträffande!

Blev dock inte klokare
Roligt!
Närmast borde vara att flyga till Puerto Rico och San Juan (SJU) om du vill flyga SA.
 
Satt och tittade på film där dom befann sig på St Johns. Blev sugen på att kolla efter eurobonus award platser dit med något bolag och började fundera på vilken tjänst jag skulle använda.

Kom ihåg att jag sett Awardplanner och Awardfares och klickade in på BusinessClass.se för att läsa på om skillnaden när jag snubblar över denna tråd. Vilket sammanträffande!

Blev dock inte klokare

Imponerande, hur kan du inte se förstå skillnaden?! ;)

AwardFares kollar du tillgängliga biljetter, Award Planner gör du allt annat kring att planera resan, tex kolla upp vilken destination du ska söka biljett till :)


574F2F1A-4E5C-4D3F-8EDE-5FF115ED383F.jpeg
 
Satt och tittade på film där dom befann sig på St Johns. Blev sugen på att kolla efter eurobonus award platser dit med något bolag och började fundera på vilken tjänst jag skulle använda.

Kom ihåg att jag sett Awardplanner och Awardfares och klickade in på BusinessClass.se för att läsa på om skillnaden när jag snubblar över denna tråd. Vilket sammanträffande!

Blev dock inte klokare

Här är en artikel som förklarar verktyget lite mer ingående. EuroBonus Awardplanner - FLYG GRATIS VÄRLDEN ÖVER

Edit: det är inte jag som driver bloggen jag länkade till.
 
Tack för ett användbart och bra verktyg!

Om ni fortfarande tar emot förbättringsförslag så skulle ett vara att lägga till funktionalitet à la flightconnections. Dvs om man söker på en flygplats så kan man se samtliga direktflights inom Star Alliance från den flygplatsen. Lite likt det ni har under F-linjer men för samtliga klasser.
 
Tack för ett användbart och bra verktyg!

Om ni fortfarande tar emot förbättringsförslag så skulle ett vara att lägga till funktionalitet à la flightconnections. Dvs om man söker på en flygplats så kan man se samtliga direktflights inom Star Alliance från den flygplatsen. Lite likt det ni har under F-linjer men för samtliga klasser.

Tack!

Ja det hade varit grymt men tyvärr har vi ingen datakälla som tillhandahåller den infon. Datan går att köpa, men vi får som sagt var inte in några pengar på denna tjänst i dagsläget så vi arbete med sånt vi får tillgång till gratis :)
 

Brandten

Medlem
Tack!

Ja det hade varit grymt men tyvärr har vi ingen datakälla som tillhandahåller den infon. Datan går att köpa, men vi får som sagt var inte in några pengar på denna tjänst i dagsläget så vi arbete med sånt vi får tillgång till gratis :)
OT: Men vad kostar det? Jag kan iallafall tänka mig donerar några kronor i månaden för det + arbetet.
 
Toppen