Senaste nytt

7500 extra bonuspoäng på nästa Nordic Choice-övernattning

hco

Medlem
Då är via två med samma problem.

Det viktiga är ju att du får poängen/nätterna. Att kampanjen finns kan du ju läsa på bc!

Det är ju just det jag inte brukar få. Senast var det ju 50% på nästa bokning för oss som bodde när allt låg nere. Fick aldrig den men ringde in och de kunde konstatera att jag inte fått mailet och jag fick lägga bokning genom kundtjänst för att få rabatt.

Vad ska jag få denna gång om jag ringer? Alla får ju olika och Platinum är ju redan avklarat på ett kvartal.

Mailade NCC tidigare i dag @palmen.

Till mig svarade dom:

《Jag ser att vi har satt stopp på att skicka ut dessa till dig sedan 2016, jag ordnar på en gång så du får dessa nyhetsbrev skickade till dig
Dessvärre har vi inte möjlighet att lägga in kampanjen i efterhand. 》

MEN jag kollar nu i appen och ser att jag ändock har fått 15 nätter gratis idag. :D Så behövde tydligen inte ta emot mailet och supporten hade inte full koll. ;) Nåja, hoppas nu att framtida mail kommer iaf.
 

mha321

Medlem
Hur ser ni att ni fått nätter?
Dels har stapeln med antal nätter hoppat fram. Dels finns en post av denna typen i listan.
ce41ab8dda3ec91205b3a938f7e00c03.jpg
 
  • Gilla
Reactions: hco

011430121

Medlem
Fick inget mail, men 10 nätter har ramlat in på kontot, gör ingen skillnad på statusen behåller guldet utan dessa 10 nätterna.
En julklapp med bara luft!
 
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen