Senaste nytt

7500 extra bonuspoäng på nästa Nordic Choice-övernattning

Doctor-X

Medlem
Fick också 30 nätter, redan i juli hade jag kvalificerat mig till Platinum på poäng för min period feb-feb, så rätt meningslöst. Hade hellre fått 7500p för nästa vistelse då jag har några nätter bokade i januari.

Dock tumme upp för att de fortsätter köra många kampanjer, tror hotellen har tagit bra med stryk igen efter att det blev nya restriktioner.
 

mha321

Medlem
Jag fick i stället 15 kvalificerande nätter. Guldet redan säkrat och når inte riktigt Platinum så i praktiken gör det ingen skillnad, men om man hade vetat detta skulle kanske ett par nätter under x5-dealen varit motiverat…
Exakt samma här. Hade antingen bokat fler eller färre nätter under 5x om jag vetat om den. Nu landar jag mitt emellan guld och platinum, men tillräckligt långt från platinum för att det inte ska vara värt med en mattress run utan 5x.

Nåja. You win some, you lose some. Och vem vet, med deras promo aktivitet kommer det kanske en till innan mitt kval åt är slut. Och nu räcker det nog med tex 2x för att jag ska köra för platinum...
 
Fick 30 nätter , kvalade med hjälp av x5 kampanjen in till platinum för några veckor sen så hade hellre fått poäng men men , glad för kampanjerna som varit nu i nov/dec för nu är jag platinum och plockar in extra poäng från x2-poäng kampanjen :)
 
Toppen