Senaste nytt

7500 extra bonuspoäng på nästa Nordic Choice-övernattning

Kom just erbjudande i mail om en kampanj som ger sköna extrapoäng vid nästa övernattning om man anmäler sig till kampanjen.
”Du får 7500 extra bonuspoäng på din nästa hotellvistelse när du bokar på choice.se eller i appen. Poängen registreras på ditt konto efter utcheckning. Dessa kan du använda till en gratis bonusnatt - ett enastående tillfälle att uppleva Norden och Baltikum. Klicka på knappen för att delta i kampanjen. Erbjudandet gäller 12 månader från dagens datum.”
 

taxvalp

Medlem
Jag fick i stället 15 kvalificerande nätter. Guldet redan säkrat och når inte riktigt Platinum så i praktiken gör det ingen skillnad, men om man hade vetat detta skulle kanske ett par nätter under x5-dealen varit motiverat…
 
Jag fick i stället 15 kvalificerande nätter. Guldet redan säkrat och når inte riktigt Platinum så i praktiken gör det ingen skillnad, men om man hade vetat detta skulle kanske ett par nätter under x5-dealen varit motiverat…
Det verkar vara ganska blandat vad man får. Jag fick 30 kvalificerade nätter.
 

intuition

Medlem
Kom ett Mail nyss…. 30 nätter, jag som aldrig kvalar på nätter… är det här ett skämt?
Ja, det är ett dåligt skämt... Jag fick 30 kvalificerade nätter "så att jag inte skulle riskera att glida ner till Guld". Det är bara det att jag är lifetime platinum...
(och även om jag nu inte var LT plat, så har jag samlat 140k poäng den här perioden dvs är redan kvalificerad på poäng.) Årets mest meningslösa julklapp...

Det är trevligt att NC fortsätter med hög promo-aktivitet men det är så tråkigt att de inte har koll på sina kund-segment.
 
Ja, det är ett dåligt skämt... Jag fick 30 kvalificerade nätter "så att jag inte skulle riskera att glida ner till Guld". Det är bara det att jag är lifetime platinum...
(och även om jag nu inte var LT plat, så har jag samlat 140k poäng den här perioden dvs är redan kvalificerad på poäng.) Årets mest meningslösa julklapp...

Det är trevligt att NC fortsätter med hög promo-aktivitet men det är så tråkigt att de inte har koll på sina kund-segment.

Håller med.
Även jag fick 30 nätter trots att jag inte behöver dem..

IMG_9979.jpg
IMG_9981.jpg

Har tillräckligt med både poäng och nätter för att klara min brytpunkt som är 2022-05-31..

Trist att de fortsätter premiera de som inte bott tillräckligt och genom detta urvattnar statusen...
 
Toppen