Senaste nytt

KVM switch för displayport

agehall

Medlem
Det finns ju en hel del tekniknördar här, så det skadar väl inte att fråga.

Jag är på jakt efter en KVM-switch som har displayport. Helst ska den även klara flera skärmar, men det är nog lite överkurs. Den enda jag hittat som finns på "nära" håll är KVM-switch för Mac > KVM systemswitch | Kjell.com men jag känner mig lite osäker på den - den känns för billig..

Någon här som har några bättre tips?
 

agehall

Medlem
Detta är absolut inte mac-specifikt, även om det ska användas till en MBP Retina. Jag har displayport på min stationära PC också. Inte så mycket annat som fixar att driva min skärm i full upplösning.
 

bstark

Medlem
Aten brukar väl vara det dominerande märket när det kommer till KVM-switchar. Å andra sidan brukar de inte vara direkt billiga.
 

agehall

Medlem
Jag har en billig från Kjell&Co liggandes på posten nu. Om den inte håller måttet för jag nog köpa något nästa gång jag är i US. Det är egentligen inget akut, så jag ser det inte som en kostnad att leta en stund.
 

agehall

Medlem
Har nu satt upp den KVM som jag köpte från Kjell&Co och jag måste säga att den funkar nog tillräckligt bra för det jag behöver. För det låga priset tycker jag det är riktigt bra valuta för pengarna.
 
Toppen