Senaste nytt

Plåta lådan - mat i SAS Plus inom Europa

SK1944 LPA-ARN. Den värsta lådan hittills. Som dockmat - det såg gott ut men smakade direkt illa. Någon rostbiff som förvisso var ätlig. Resten fick åka tillbaka. En klick kräm utan smak. Mosig (gammal?) tomat. Osaltad och okryddad bulgur, och slutligen grönsallad utan någon som helst dressing. Inget knäcke. Laddas tydligen lokalt i LPA och det fick nog vanliga cateringen att framstå som delikatesser.

Bad om en pizza för att överleva sex timmar, vilket jag fick på nåder efter att de slutfört sin försäljning i GO. Pizza var nämligen prioriterat för Go och egentligen inte till oss i Plus.
Det står ingenstans på menyn om det. Fick betala för antipasti när jag satt i plus nyligen...
 

Homer

Medlem
ARN-ALC lax, jag avskyr lax!
Före coronan fick man lax 2 av 3 gånger, inget som behöver bli som förr.





SAS låda sml.jpg
 

Rickard_O

Medlem
ARN-ALC lax, jag avskyr lax!
Före coronan fick man lax 2 av 3 gånger, inget som behöver bli som förr.





Visa bifogad bild 124543
Känner lite samma sak, eller iaf för ej "tillagad" lax såsom gravad och kallrökt.
Helt otroligt att man inte kan välja bort sånt här i bokningsdialogen/mina bokningar ett par dagar innan så man slipper bli serverad sånt man inte äter så det måste slängas.
Kan dom passa på att slå på stora miljötrumman om dom inför det för att minimera svinnet för lite skön goodwill!
 

Homer

Medlem
Känner lite samma sak, eller iaf för ej "tillagad" lax såsom gravad och kallrökt.
Helt otroligt att man inte kan välja bort sånt här i bokningsdialogen/mina bokningar ett par dagar innan så man slipper bli serverad sånt man inte äter så det måste slängas.
Kan dom passa på att slå på stora miljötrumman om dom inför det för att minimera svinnet för lite skön goodwill!


Eftersom de som sitter i Go kan förbeställa vad de vill ha borde även de som sitter i Plus kunna göra det.
Fast menyn är ju i bästa SAS still tämligen diffus, så man vet ju ändå inte riktigt vad man beställer.


Meny.jpg
 
Toppen