Senaste nytt

Radisson i SAS onlineshop

Dawes

Medlem
Ser inte att det noterats men nytt för denna vecka i SAS onlineshop är radisson, länken leder vidare till deras ordinarie hemsida.
Just nu dubbla poäng 50 per 100kr.

Ursäkta den knapphändiga informationen, strikt mobilanvändare av forumet.
0462d1c67e41a091ae85173a5dcdfa45.jpg
 

palmen

Moderator
Ser inte att det noterats men nytt för denna vecka i SAS onlineshop är radisson, länken leder vidare till deras ordinarie hemsida.
Just nu dubbla poäng 50 per 100kr.

Ursäkta den knapphändiga informationen, strikt mobilanvändare av forumet.
0462d1c67e41a091ae85173a5dcdfa45.jpg
Så detta är ett sätt att få sas poäng för all spend på Radisson. Det är ju jäkligt bra om man skickas vidare till deras ordinarie bokningsflöde på Radisson.
 

palmen

Moderator
Yes.
BA haft det på många kedjor så som Hilton och Marriot länge =)
Gjorde lite tester och får samma priser som om jag går till radisson via incognito browser, så priserna justerades inte på mina tester åtminstone. Alltid något för framtiden. Tyvärr är mina befinltiga bokninga rpå radisson mycket dyrare om jag bokar om de nu.
 

jerixon

Medlem
Har själv bara poängbokningar på Radisson framöver så blir inget omedelbart bokat här heller tyvärr.

Gjorde lite tester och får samma priser som om jag går till radisson via incognito browser, så priserna justerades inte på mina tester åtminstone. Alltid något för framtiden. Tyvärr är mina befinltiga bokninga rpå radisson mycket dyrare om jag bokar om de nu.
 
Toppen