Senaste nytt

Möjligt att boka Star Alliance awards på SAS.se igen! 2021-12-16

Bokade en resa till Kap Verde med TAP imorse och då nämnde personen jag talade med att bokningen på hemsidan av Star Alliance awards kommer upp denna vecka igen.

Sidan skulle ändras lite och det ska även vara möjligt att boka första klass direkt. Min magkänsla sa dock att hon inte lät helt säker när jag frågade om just det.
 

Alf

Medlem
Det låter för bra för att vara sant. Tror det först när jag ser det.

Det vore däremot mycket behövligt så man får en chans att boka upp resor för de vouchers som man inte hunnit göra av med i år p g a avbokade och inställda flygningar.

Det blir i så fall det bästa som hänt med Eurobonus de senaste åren, under förutsättning att det finns några resor att boka.
 

Alf

Medlem
Att det kanske snart går att boka själv och att platstillgången skulle vara bättre (ej strypt av SAS jämfört med till andra Star Alliance-program) är väl två helt olika saker? ;):(
Stämmer! Det är väl bra om det finns bokningsbara platser. Det är ju inte så mycket platser när man ringer kundtjänst och vill boka. I varje fall inte när jag frågat.
 

Hachans

Medlem
Bokade en resa till Kap Verde med TAP imorse och då nämnde personen jag talade med att bokningen på hemsidan av Star Alliance awards kommer upp denna vecka igen.

Sidan skulle ändras lite och det ska även vara möjligt att boka första klass direkt. Min magkänsla sa dock att hon inte lät helt säker när jag frågade om just det.

Undrar om det är samma kundtjänstperson som lovade slutet av november till någon annan på forumet.
 
Toppen