Senaste nytt

SAS Webshopping

Fredde18

Medlem
Jag brukar generellt vara lite negativt inställd till cookies som kommer ihåg vad jag gjort på datorn och tycker sig veta vad jag vill och tänker nästa gång jag surfar…
Nu förbyttes dock den initiala ilskan till positiva vibbar, efter att jag handlat julklappar på Stayhard och när jag klickat ”bekräfta” kom på att jag inte gått genom SAS-portalen. 100p/100kr åt skogen.. klant!

Men efter några timmar kom ändå ett Mail om att SAS registrerat köpet osv…. Då låg det en gammal god kaka där i datorburken som faktiskt fyllde ett gott syfte!
 

Dawes

Medlem
Någon som har testat Mybeat? 1500 poäng och billiga mobilabonnemang ("Ingen bindningstid, start eller faktureringsavgift").
SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Jag litar dock inte riktigt på att det blir enkelt att säga upp sig.
Jag har tidigare kört ett par andra bolag där man kan betala med kort, uppsägning har inte strulat ännu iaf.
Funderar på denna men har inte slagit till, skillnaden här är att de inte tar kort och begär således en kreditupplysning, upp till var och en att bedöma vad man tycker om att strössla med dessa. Vad gäller antal poäng per krona så är den ju en schysst deal.
 

erc

Medlem
25 Eurobonuspoäng per 100 kronor vid bokningar på Radisson Hotels officiella webbplats blir en lönsam dubbel- eller trippeldipp då flera av oss samlar poäng på Eurobonus och Radisson samt betalar med något poänggenererande kreditkort.
 
Toppen